1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

pilot2013

Auteur Bericht
Mirsada Geplaatst: maandag 24 September 2012 15:35
Beste colegae in zorg,
Ik ben op zoek naar medecolega's die ook aan pilot 2013 mee gaan doen, en ik wil graag contact met ze, het verreiste van verzekeraars is dat de zorg goed geregeld word en dat er meerder een team vormen ivm achterwacht.
Mijn werkterrein is Utrecht en Den Haag regio, graag uw aantwoord.
groetjes Mirsada
Gast Geplaatst: woensdag 26 September 2012 11:50
Hoi
Ik las je bericht en ben op zoek naar hetzelfde. Ben zelf werkzaam in de regio voorne-putten Rotterdam.
Zou graag eens met je brainstormen over het hoe en wat.
Goed idee?
Groetjes Maaike
Mirsada Geplaatst: donderdag 27 September 2012 10:18
Beste Maike,
Ja mij lijkt het ook leuk om met elkaar een en het ander te bespreken, dus zegt het maar, wat en waarover wil je het bespreken ik kan je wel zeggen wat documentatie betreft deze zijn volledig in orde, wat ik wel wil is een team bijelkaar te verzamelen en met ze alle aanvrag indienen.
ik hoor wel wat je wil vragen overleggen.
gr Mirsada
Linda Geplaatst: dinsdag 02 Oktober 2012 14:18
Hi
Nu ben ik sinds kort dus ook bezig om over te gaan van loondienst naar ZZP en de om thuiszorg te leveren via nature middels zzp..Ik ben ook bezig om me hiervoor aan te melden voor 2013. Ik zou graag mee brainstormen, maar ben vooral actief in regio Nijmegen:
Gemeenten: Beuningen, Buren, Culemborg, Druten, Geldermalsen, Gennep, Groesbeek, Heumen, Lingewaal, Millingen a/d Rijn, Mook en Middelaar, Neder-Betuwe, Neerijnen, Nijmegen, Tiel, Ubbergen, West Maas en Waal, Wijchen

Groeten Linda Antonides
Gast Geplaatst: woensdag 03 Oktober 2012 13:21
Hoi,

Ben nieuw op het forum en zoek ook collega's die hetzelfde willen gaan doen in regio Eindhoven...
Sarina Geplaatst: vrijdag 19 Oktober 2012 20:20
Hallo,
wij zijn een team van 3 zzp-ers en zijn ook bezig met de inschrijvingen bij Zorgkantoor haaglanden.
Aangezien wij niv. 3 zijn zijn we hard op zoek naar een niv. 4.
Collega's niv 3 zijn uiteraard ook zeer welkom om de continuïteit te waarborgen.
Wij wonen alledrie in Den Haag.
Wie heeft al zijn documenten in orde en wilt er met ons meedoen?
Groetjes Sarina

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.