1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

COLLEGA ZZP 2013 REGIO NIJMEGEN

Auteur Bericht
Linda Geplaatst: dinsdag 02 Oktober 2012 14:21
Hi
Nu ben ik sinds kort dus ook bezig om over te gaan van loondienst naar ZZP en de om thuiszorg te leveren via nature middels zzp..Ik ben ook bezig om me hiervoor aan te melden voor 2013. Ik zou graag brainstormen en samen een "team" te vormen, in regio Nijmegen:
Gemeenten: Beuningen, Buren, Culemborg, Druten, Geldermalsen, Gennep, Groesbeek, Heumen, Lingewaal, Millingen a/d Rijn, Mook en Middelaar, Neder-Betuwe, Neerijnen, Nijmegen, Tiel, Ubbergen, West Maas en Waal, Wijchen

Groeten Linda
{deleted by moderator: e-mailadressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
Geplaatst: donderdag 04 Oktober 2012 13:35
Dag Linda, Mirsada, Orwine en anderen,
De zorgkantoren geven tot december de tijd om je vervangingsplan vorm te geven, en ze maken begin november bekend wie een contract heeft.
Tot die tijd heeft zoeken misschien niet zoveel zin, want je collega's moeten ook een contract krijgen bij datzelfde zorgkantoor, en dat weet je dus pas begin november.
Nog even geduld,

groet,
Maarten Steverink.
Wijkverpleegkundige Geplaatst: vrijdag 05 Oktober 2012 08:42
Hoi Linda,

als je een contract krijgt met de zorgverzekeraar dan zie je al je collega's in het DINZ systeem wat je ter beschikking krijgt. Het DINZ systeem moet je gebruiken voor voor je administratie van indicatie tot facturatie.

groet,

Dietske

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.