1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Intervisie

Auteur Bericht
Eva Geplaatst: woensdag 03 Oktober 2012 17:32
Dag allemaal,

Ik zoek mensen die een intervisiegroep zouden willen vormen in Amsterdam. Ik werk zelf bij drie meervoudig gehandicapte kinderen. Het zou dan ook prettig zijn om met mensen in contact te komen die ook met kinderen (niet perse deze doelgroep) werken. Mocht je interesse hebben en ook behoefte hebben aan een "collega" zo nu en dan, laat het me weten!

Groet,
Eva Brancart
{deleted by moderator: e-mailadressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
Chavelli Geplaatst: zaterdag 06 Oktober 2012 12:11
Beste Eva,

Ik loop zelf ook een tijdje rond met hetzelfde idee een groep te vormen voor intervisie. Ik hoor graag van je terug als het aanbod nog geldt.

Met vriendelijke groeten,

Chaveli Moestadja

P.s. Ik ben ook woonachtig in Amsterdam en heb de opleiding Pedagogiek in Amsterdam gevolgd.
Nationale Hulpgids team Geplaatst: woensdag 17 Oktober 2012 14:54
Beste allemaal,

op het Forum lezen we regelmatig dat er behoefte is aan intervisie, het delen van expertise en het uitwisselen van ervaringen. Daarom zijn we aan het onderzoeken hoe de Nationale Hulpgids daarbij kan helpen. We denken erover om groepen te (laten) vormen via de site, waarin hulpen samen kunnen komen en eventueel ook bijeenkomsten kunnen organiseren.

Om erachter te komen wat jullie wensen zijn, houden we momenteel een enquête. Daarin wordt gevraagd wat er nodig is en in welke vorm dat zou moeten gebeuren. Je kunt er ook je eigen ideeën kwijt en je kan je aanmelden als je op de hoogte gehouden wil worden of mee wil doen.

Dus als je dat nog niet gedaan hebt; vul de korte enquête in (5 min) en laat je e-mail adres achter via deze link: http://www.surveymonkey.com/s/M6H7PYX

Vriendelijke groet,

Het Nationale Hulpgids team

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.