1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

ZZPER GEZOCHT

Auteur Bericht
Gino Geplaatst: vrijdag 05 Oktober 2012 17:11
iK BEN ZELF EEN ZZPER DIE EEN CURSUS `COACHING IN Zin `VOLGT EN PROBEER VOOR DE VOLGENDE ACHMEA-AGIS ZORG KANTOREN EN DE VGZ-ZORGKANTOREN EEN GROEP ZZPERS TE VORMEN OM TE VOLDOEN AAN DE EIS VAN DEZE KANTOREN OM AWBZ-Zin ZORGVRAGER, ZORG TE KUNNEN INKOPEN.

HEB JE BELANGSTELLING OM JE BIJ DEZE ZORGKANTOREN IN TE SCHRIJVEN(VERPLICHT) EN SAMEN DE ZORG VAN DE AWBZ-Zin ZORGVRAGERS IN TE WILLEN KOPEN DAN WACHT IK OP JE MAIL.

RAADPLEEG DE SITE'S VAN DEZE ZORGKANTOREN OM MEER INFO VAN DE SPEELREGELS TE LEZEN OF AAN TE HOREN BIJ HET BELLEN.

BVD MVG
J.R.PEREIRA
{deleted by moderator: e-mailadressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
Irma Geplaatst: dinsdag 09 Oktober 2012 10:24
Beste mw. Pereira,

Zou u mijn aub meer informatie kunnen mailen naar aanleiding van u advetentie.

Ik hoor graag van u.

met vriendelijke groet
Irma
Daien Geplaatst: donderdag 11 Oktober 2012 12:21
Hallo,
Ik ben ook ZZPer en zou ook graag met jou willen mee doen.
kan ik meer info hiervoor krijgen.
wat wij allemaal moeten doen als ZZPers , gaan we dan in een team werken?
worden de zorgvragers dan onder het team verdeeld?

graag hoor ik meer van jou.

Vriendelijke groet,
D.Palan
Pim Geplaatst: donderdag 11 Oktober 2012 13:09
Hoi ,

Ik draag graag een bijdragen aan de ontwikkelingen om zelfstandige te bundelen.
ik kijk uit naar uw reactie.

Met Vriendelijke Groet,

Pim de Koning
{deleted by moderator: e-mailadressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
Lotje Geplaatst: donderdag 11 Oktober 2012 13:44
nog n ZZP'er meldt zich, regio Purmerend
Carmen Geplaatst: vrijdag 12 Oktober 2012 22:04
Beste Pereira,

Jouw oproep gelezen.
Graag zou ik mij ook willen inschrijven bij de zorgkantoren.
Kunt u mij wat uitgebreide info opsturen, omtrent voorwaarden, vereisten etc.
Met vriendelijke groet,

Wilma Geplaatst: zaterdag 13 Oktober 2012 00:43
Hallo,

Ik ben met het zelfde doel bezig misschien kunnen wij in
Contact met elkaar komen.
Ik zit in regio Gelderland Flevoland
Mvgr,
Wilma
Marleen Geplaatst: zondag 14 Oktober 2012 20:18
ik las je advertentie, en ook ik zou wel mee willen doen, wel zou ik dan meer informatie van jou willen ontvangen!
met betrekking op hoe je het geheel voor je ziet. er komt namelijk erg veel bij kijken
Pim Geplaatst: dinsdag 16 Oktober 2012 17:31
Voor degene die hierin geïnteresseerd zijn:
Deze proef is enkel open voor ondernemers welke zijn ingeschreven bij de KvK. De proef loopt van januari tot december 2013. Inschrijving eindigde op 15 oktober 2012.
ZiN proef zoals deze zal worden aangeboden is reeds gesloten voor nieuwe deelnemers.

U moet verzorging of verpleging bieden en hiervoor gekwalificeerd zijn.
U moet voldoen aan de voorwaarden voor zelfstandig zorgverlener zoals deze zijn gesteld door KIWA prismant.
U dient zorg te dragen voor continuïteit van uw dienstverlening door een netwerk van collega ondernemers welke invallen bij ziekte of andere reden van verzuim.
U dient aan te kunnen tonen niet eerder met justitie in aanraking te zijn geweest op een manier die uw professioneel handelen beïnvloed (middels een VOG)

U dient nog steeds zelf op zoek te gaan naar nieuwe klanten. U heeft echter wel de mogelijkheid om naast financiering uit PGB ook ZiN aan te bieden aan uw klanten, mits deze een geldige indicatie hebben. De kwaliteitsbewaking is volledig in uw handen en zal met enige regelmaat getoetst worden. U dient daar ook een uitgebreid cliënten dossier voor bij te houden en aangesloten te zijn op het AWBZ Zorg Registratie systeem (AZR 3.0). Er zijn diverse aanbieders welke dit in combinatie met een elektronisch cliënten dossier aanbieden.
Ook als u werk uitbesteed aan derden is de kwaliteitscontrole uw verantwoordelijkheid.
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare
Gino Geplaatst: vrijdag 19 Oktober 2012 10:56
Hoi, ben je bereid om van deze nw. ontwikkeling voor ZZPERS gebruik te willen maken!!
Maar lees de stappen plan van de aangeven Zorgkantoren, want het valt wel mee.

MVG
Gino Pereira
Carmen Geplaatst: zaterdag 20 Oktober 2012 13:32
Advertentie/Oproep ZZP'R
Van: J.R. PEREIRA

Er wordt een oproep/advertentie geplaatst.
Vervolgens reageert men. Er komt totaal geen reactie.
Ben benieuwd of andere mensen reactie hebben gehad, op het bericht van PEREIRA. :?: :?: :?: :?:
Orwine Geplaatst: woensdag 24 Oktober 2012 09:38
Toch effe een aanvulling op het schrijven van dhr. Pim van der Most. De aanmelding bij Kiwa Prismant was tot 12 oktober. Maar om je in te schrijven voor deelname aan het pilotproject per 1 jan 2013 tot 1 jan 2014 is tot 31 okt. om 12.00u
Luci Geplaatst: donderdag 25 Oktober 2012 22:23
nog n ZZP'er meldt zich, regio Twente Achterhoek.
L.C. Geplaatst: donderdag 01 November 2012 13:40
Ik ben op zoek naar ZZPers die meedoen aan ZIN 2013 regio Amsterdam. Dit voor het aangaan van een continuiteits/voortgangscontract. Ik voldoe aan alle eisen conform de zorgkantoren.
L.C. Geplaatst: donderdag 01 November 2012 13:44
Hoi Pim,

Graag wil ik van jou weten wat de mogelijkheden zijn om in regio Amsterdam de krachten te kunnen bundelen als ZZPer. Tot nu toe kan ik geen ZZPers vinden om een continuiteiscontract met hun aan te gaan.
Pim Geplaatst: zaterdag 03 November 2012 16:51
Beste LC,

Ik vermoed dat u mij aanspreekt over het aangaan van een continuiteitscontract.
Hoewel ik het vermoeden heb dat ons werkgebied aardig verschilt, zou ik hierover gerust eens met u door willen praten.
Aangezien er geen contactgegevens van u beschikbaar zijn, hoop ik dat u met mij contact opneemt, dat kan via dit profiel of via een willekeurige zoekmachine via internet als u zoekt op mijn eigen of bedrijfsnaam (zie hieronder)
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare
Wijkverpleegkundige Geplaatst: zondag 04 November 2012 17:52
Ik organiseer op 8 december een symposium voor ZZP-ers die meegedaan hebben in de aanbesteding AWBZ-ZIN om elkaar te ontmoeten. Voor meer informatie kijk op internet pagina startjeeigenthuiszorgteam.

Vriendelijke groet,

Dietske van Maanen
Danielle Geplaatst: dinsdag 20 November 2012 18:12
Beste LC,
Ik ben ook gecontracteerd door het zorgkantoor voor de regio Amsterdam (pilot AWBZ ZZP). Indien u ook gecontracteerd bent, treed ik graag met u in contact om te praten over het eventueel vormen van een team om te fungeren als achterwacht.
Voor meer informatie, verwijs ik u door naar mijn profiel.
Ik hoor graag van u.
Vriendelijke groet,
Danielle van der Nooij
Danielle Geplaatst: dinsdag 20 November 2012 18:13
Beste LC,
Ik ben ook gecontracteerd door het zorgkantoor voor de regio Amsterdam (pilot AWBZ ZZP). Indien u ook gecontracteerd bent, treed ik graag met u in contact om te praten over het eventueel vormen van een team om te fungeren als achterwacht.
Voor meer informatie, verwijs ik u door naar mijn profiel.
Ik hoor graag van u.
Vriendelijke groet,
Danielle van der Nooij
Linda Geplaatst: vrijdag 30 November 2012 15:58
Dag
Welke regio, ik meld mij aan voor december in de hoop om maart contract te hebben in regio Nijmegen.
Gr. Linda
(verwijderd) Geplaatst: maandag 17 December 2012 21:08
Mery's Tederhuis wil wel mee doen. uit enschede maar heb ook kleintje in Almere.

groetjes

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.