1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

ZZPER GEZOCHT

Auteur Bericht
Gino Geplaatst: vrijdag 05 Oktober 2012 17:11
iK BEN ZELF EEN ZZPER DIE EEN CURSUS `COACHING IN Zin `VOLGT EN PROBEER VOOR DE VOLGENDE ACHMEA-AGIS ZORG KANTOREN EN DE VGZ-ZORGKANTOREN EEN GROEP ZZPERS TE VORMEN OM TE VOLDOEN AAN DE EIS VAN DEZE KANTOREN OM AWBZ-Zin ZORGVRAGER, ZORG TE KUNNEN INKOPEN.

HEB JE BELANGSTELLING OM JE BIJ DEZE ZORGKANTOREN IN TE SCHRIJVEN(VERPLICHT) EN SAMEN DE ZORG VAN DE AWBZ-Zin ZORGVRAGERS IN TE WILLEN KOPEN DAN WACHT IK OP JE MAIL.

RAADPLEEG DE SITE'S VAN DEZE ZORGKANTOREN OM MEER INFO VAN DE SPEELREGELS TE LEZEN OF AAN TE HOREN BIJ HET BELLEN.

BVD MVG
J.R.PEREIRA
{deleted by moderator: e-mailadressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
Irma Geplaatst: dinsdag 09 Oktober 2012 10:24
Beste mw. Pereira,

Zou u mijn aub meer informatie kunnen mailen naar aanleiding van u advetentie.

Ik hoor graag van u.

met vriendelijke groet
Irma
Daien Geplaatst: donderdag 11 Oktober 2012 12:21
Hallo,
Ik ben ook ZZPer en zou ook graag met jou willen mee doen.
kan ik meer info hiervoor krijgen.
wat wij allemaal moeten doen als ZZPers , gaan we dan in een team werken?
worden de zorgvragers dan onder het team verdeeld?

graag hoor ik meer van jou.

Vriendelijke groet,
D.Palan
Pim Geplaatst: donderdag 11 Oktober 2012 13:09
Hoi ,

Ik draag graag een bijdragen aan de ontwikkelingen om zelfstandige te bundelen.
ik kijk uit naar uw reactie.

Met Vriendelijke Groet,

Pim de Koning
{deleted by moderator: e-mailadressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
Lotje Geplaatst: donderdag 11 Oktober 2012 13:44
nog n ZZP'er meldt zich, regio Purmerend
Carmen Geplaatst: vrijdag 12 Oktober 2012 22:04
Beste Pereira,

Jouw oproep gelezen.
Graag zou ik mij ook willen inschrijven bij de zorgkantoren.