Intervisiegroep Fryslan
Auteur | Bericht |
---|---|
Natasja |
Geplaatst: maandag 08 Oktober 2012 10:21
Hallo allemaal, Ik werk sinds 2011 voor en met een gezin waarvan beide gezinsleden een PGB hebben... Het is bijzonder om te zien dat bepaalde werkwijzen resultaat opleveren. Ik merk alleen dat ik een stukje feedback en intervisie op mijn handelen mis. ik wil dit graag delen met andere pedagogische werkers.... Ik hoop dat er meer mensen op deze wijze werken en een intervisiegroep willen op starten.... Ik hoor graag van jullie! Groetjes Natasja van der Meulen- Westra |
Joke |
Geplaatst: dinsdag 16 Oktober 2012 14:54
Hallo Natasja, lijkt mij een goed idee. Ik mis ook het overleg met anderen. Alleen woon en werk ik in Oosterwolde dus de afstand zou een probleem kunnen zijn. Misschien zijn er meer belangstellenden. Groeten Joke |
Nationale Hulpgids team |
Geplaatst: woensdag 17 Oktober 2012 14:53
Beste allemaal, op het Forum lezen we regelmatig dat er behoefte is aan intervisie, het delen van expertise en het uitwisselen van ervaringen. Daarom zijn we aan het onderzoeken hoe de Nationale Hulpgids daarbij kan helpen. We denken erover om groepen te (laten) vormen via de site, waarin hulpen samen kunnen komen en eventueel ook bijeenkomsten kunnen organiseren. Om erachter te komen wat jullie wensen zijn, houden we momenteel een enquête. Daarin wordt gevraagd wat er nodig is en in welke vorm dat zou moeten gebeuren. Je kunt er ook je eigen ideeën kwijt en je kan je aanmelden als je op de hoogte gehouden wil worden of mee wil doen. Dus als je dat nog niet gedaan hebt; vul de korte enquête in (5 min) en laat je e-mail adres achter via deze link: http://www.surveymonkey.com/s/M6H7PYX Vriendelijke groet, Het Nationale Hulpgids team |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk