Zo start u in de zorg
Auteur | Bericht |
---|---|
Annelies |
Geplaatst: dinsdag 16 Oktober 2012 21:30
Op dinsdagmiddag 30 oktober geeft een KvK in Zwolle een seminar voor startende zelfstandige zorgverleners " Zo start u in de zorg ".( van 13:30 u tot 16:30 ) Het geeft informatie over hoe je als zzp'er in de zorg kunt starten, hoe je aan cliënten kunt komen, hoe dat allemaal gaat met de administratie, welk uurtarief je kunt hanteren etc etc. Samen met een ervaren KvK medewerker zal ik deze middag verzorgen. Je zult een kijkje kunnen nemen in "de keuken" van mijn verpleegkundige praktijk. Er zijn nog enkele plaatsen vrij zijn, je kunt je alleen deze week nog opgeven bij de KvK, Oost Nederland te Zwolle. De kosten voor deze middag zijn 35 euro. Wie heeft zin om te komen ? m.v.g., Annelies Blekman Thuisverpleegkundige te Nieuwegein |
Monique |
Geplaatst: woensdag 17 Oktober 2012 21:52
Beste Annelies, Het lijkt me erg leuk om deel te nemen aan deze middag. Hoe kan ik me opgeven of contact met je hebben voordat ik kom? Groeten van Monique Krabbenborg |
Annelies |
Geplaatst: donderdag 18 Oktober 2012 08:46
Beste Monique, Leuk dat je ook wilt komen . Je kunt je opgeven via de KvK Zwolle ; https://www.kvk.nl/bijeenkomsten/zo-start-u-in-de-zorg/Zwolle/2012-10-30-1330/inschrijven/ Mocht dat niet lukken, dan kun je googelen op mijn naam en vind je mijn website. Je kunt me dan een email hierover sturen. Tot ziens op 30 oktober, Annelies Blekman Thuisverpleegkundige te Nieuwegein |
Annelies |
Geplaatst: donderdag 01 November 2012 08:21
Bedankt degenen, die aanwezig waren bij het seminar van de KvK in Zwolle, afgelopen dinsdag en waren gekomen via mijn bericht op de nationale hulpgids. Fijn dat jullie samen met de andere deelnemers een goede bijdrage hebben geleverd aan de discussie en de vragen hebben gesteld, die er leefden. Ik heb zelf het gevoel dat het een geslaagde middag was. Hoop dat iedereen voldoende informatie heeft gekregen om nog gemotiveerder verder te kunnen gaan als zzp 'er in de zorg. Succes gewenst met jullie eigen bedrijf ! m.v.g., Annelies Blekman Thuisverpleegkundige Nieuwegein |
Ineke |
Geplaatst: donderdag 01 November 2012 11:14
Beste Annelies, ik lees net over de bijeenkomst in Zwolle m.b.t 'zo start u in de zorg' Is daar misschien een verslag van gemaakt en zou ik, als startende ondernemer in de zorg in Amsterdam, dit mogen lezen? Vriendelijke groet, Ineke Legger. |
Annelies |
Geplaatst: donderdag 01 November 2012 14:27
Beste Ineke, Er is geen verslag van het seminar gemaakt. Wel kreeg iedereen een hand-out van de presentatie, geprint door de KvK. Er zal nog wel een keer zo'n seminar komen. De KvK in Zwolle vroeg me na afloop of ik dit een volgende keer weer wilde verzorgen. Ik zal tegen die tijd een berichtje hierover posten op dit forum. In tussen zou je mijn digitale handboek kunnen lezen. ( Deze is uitgebreider dan mijn presentatie ). Via een email kan ik je hierover informatie sturen, o.a. over hoe je het kunt bestellen. Mijn website en emailadres zijn te vinden via googel. met vriendelijke groet, Annelies Blekman Thuisverpleegkundige te Nieuwegein |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk