advertentie inhoud
Auteur | Bericht |
---|---|
Gast |
Geplaatst: donderdag 25 Oktober 2012 21:54
Wat zet ik wel en niet in een advertentie als ik de juiste hulp wil krijgen? (want mij lukt dat niet): al mijn beperkingen met negatieve trekjes? Mijn positieve trekjes?? Alles wat ik aan ze wil uitbesteden of juist zelf wil blijven doen? Als ik reageer, krijg ik geen reactie, maar op mijn advertentie ook niet een goede. Dus denk ik, dat ik misschien iets verkeerd zal doen. Graag een adviesje! |
Merel |
Geplaatst: vrijdag 26 Oktober 2012 08:43
Hallo, Een voor jou goede zorgverlener vinden, kan inderdaad lastig zijn. In een goede advertentie zal de lezer zich aangesproken voelen en herkennen. Het gaat er in de advertentie meer om wat jij zoekt, dan wie jij bent. Naast de praktische punten (wat moet iemand kunnen en wanneer) gaat het dan ook om persoonlijkheidskenmerken die jou aanspreken in een zorgverlener, zoals bv. gezellig, rustig, ondernemend etc. Je hoeft jezelf niet te "verkopen"; het gaat om de juiste vraag stellen. Of het klikt komt in een kennismakingsgesprek wel naar voren. Hopelijk kan je hier verder mee. Ik wens jou en degenen die gaan reageren veel succes. |
Geplaatst: maandag 29 Oktober 2012 18:38
ik zet in de advertentie altijd het volgende: - tijdstip van werken - eigenschappen van de hulpverlener die wij zoeken - waar ze ervaring mee moeten hebben - wat ze voor ons kunnen betekenen - of we een man of vrouw zoeken Tot nu toe heb ik steeds iemand kunnen vinden |
|
Geplaatst: donderdag 01 November 2012 14:06
Heel vreemd. Ik heb deze tekst niet geschreven!!!! Er wordt wel gelinkt naar mij. Dit vind ik dus echt niet kunnen, |
|
Pim |
Geplaatst: zaterdag 03 November 2012 16:48
@Lia, bovenstaande informatie is geschreven door iemand die niet wat ingelogd op het moment dat het geschreven werd op een actieve account van dit forum, daarom word deze vermeld als gast welke bij aanklikken van het profiel automatisch doorlinkt naar het profiel van de persoon welke is ingelogd. Deze ziet daarmee dus zijn eigen profiel. Iets wat al geruime tijd geleden is aangegeven bij de eigenaren van deze site maar tot op heden nog geen aanpassing heeft gehad. Voor de persoon die dit onderwerp is begonnen, mocht deze er nog ooit eens bij terug kijken. Belangrijk is duidelijk te zijn waarvoor u hulp zoekt. Ook de tijden, of u iemand zoekt met specifieke kennis en/ of ervaring en of u iemand in loondienst wilt nemen (dus een lager tarief betaald) of dat u ook ondernemers of bemiddelingsbureaus als goede mogelijkheden ziet. Als u die duidelijkheid geeft, dan is het waarschijnlijk dat u wel aan de juiste personen komt, als deze beschikbaar zijn in uw gebied en ingeschreven staan bij dit forum. Soms kan het helpen uw hulpvraag opnieuw onder de aandacht te brengen door uw profiel te beëindigen en een nieuw profiel aan te maken. Let wel dat hierbij het kan zijn dat dezelfde mensen die u eerder al heeft gesproken wel weer kunnen reageren. Het is wel netjes dat u hun dan vriendelijk een afwijzing stuurt. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk