collega zzpers pilot 2013 zorgkantoren regio Apeldoorn.
Auteur | Bericht |
---|---|
Esther |
Geplaatst: zondag 28 Oktober 2012 21:32
Hallo , Ik zoek collega zzpers die mee doen met de pilot in 2013 om gecontracteerd te worden bij het zorgkantoor ,om ZIN te kunnen bieden . Zoek samenwerking ivm het vervangingsplan. {deleted by moderator: Voor zorgvraag of zorgaanbod kun je een profiel invullen } Gr.Esther Ik sta met een advertentie op deze website (esthers zorg op maat) |
Jeroen |
Geplaatst: dinsdag 30 Oktober 2012 20:51
Hoi, Over welke vorm gaat dit? Verzorging of Huishoudelijk werk? Gr Jeroen |
Esther |
Geplaatst: woensdag 31 Oktober 2012 10:51
Hoi , {deleted by moderator: Voor zorgvraag of zorgaanbod kun je een profiel invullen } gr.Esther. |
Jeroen |
Geplaatst: woensdag 31 Oktober 2012 10:54
Hoi, Oke bedankt! Helaas heb ik geen dilpoma van verzorgende, ben van plan om in september 2013 te starten, dus heb nog geen ervaring. Dus dat zal wel niet kunnen? Heeft mevr ook.huishoudelijke hulp.nodig? Gr Jeroen |
Linda |
Geplaatst: donderdag 01 November 2012 12:17
Hoi Esther, dit geld ook voor mij , ook ik zoek collega,s Alleen is het gebied het gooi en omstreken Dus collega's die hiervoor gaan en zich voor de pilot 2013 zzper in de zorg hebben opgegeven?? Graag contact |
Martina |
Geplaatst: donderdag 01 November 2012 12:25
Hallo Esther, Ik ben sinds 1 september ZZP-er en draai vanaf die tijd mee in een team van 5 vaste mensen mee. Ik heb jaren in de z-verpleging gezeten als begeleider maar wilde wat anders. Graag wil ik weten wat het team van jouw in gaat houden. |
Minke |
Geplaatst: donderdag 01 November 2012 13:50
Beste Esther, Je aanbod klinkt interessant. Ik heb veel ervaring, ondermeer in revalidatiecentrum Groot Klimmendaal. Zie mijn advertentie. Vriendelijke groet, Minke Cannegieter |
Dani |
Geplaatst: donderdag 01 November 2012 14:22
Ik zou graag meedoen met deze pilot. Er staat een advertentie van mij bij de advertenties. Alleen woon ik in de regio Arnhem/Lingewaard. Groet, Dani |
Esther |
Geplaatst: maandag 05 November 2012 11:08
hallo collega's, Ik zoek mensen die zich aangemeld hebben bij een zorgkantoor voor de pilot van 2013 . Die dus als gediplomeerd verzorgende of verpleegkundige werkzaam zijn en samen werking moeten zoeken ivm continuiteit van zorg. dus ik heb alleen samenwerking te bieden .omgeving Apeldoorn /deventer /zutphen. gr.Esther |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk