1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Gezocht zzp ers met zorgcontact VGZ Noord Holland Noord

Auteur Bericht
Liesbeth Geplaatst: maandag 12 November 2012 19:13
Graag kom ik in contact met andere gecontracteerde zzp ers in de kop van Noordholland.
Ik heb een zorgovereenkomst met VGZ af gesloten voor de pilot die start op 1 januari 2013
Om continuïteit in de zorg te kunnen bieden wil ik graag samen werken met andere zzp ers die bij VGZ ook een zorgovereenkomst hebben af gesloten.

Liesbeth
Alkmaar
{deleted by moderator: contactgegevens zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
Esther Geplaatst: donderdag 15 November 2012 20:12
Hoi Liesbet,
Ik heb ook een VGZ contract voor Noord-Holland Noord en Achmea Kennemerland. Ik ben dus ook een zzp-er en werk als kinderverpleegkundige in de regio. Verder staat er niet veel info in je advertentie over wat en wie je precies zoekt, dus vandaar mijn reactie. Ik zoek nu nl. een samenwerking met collega zzp-ers met een ZIN contract. Als het goed is krijgen we binnenkort een uitnodiging voor een bijeenkomst over de software die er gebruikt gaat worden(Dinz) en dat is ook een goede manier om nader kennis met collega zzp-ers te maken. :idea:
Ik hoop nog wat meer van je te horen,
vriendelijke groeten,
Esther Bosma-Kos
Lotje Geplaatst: donderdag 22 November 2012 13:18
Ik zou graag willen weten hoe ik zo'n zorgcontract kan afsluiten ;-)
Pim Geplaatst: donderdag 22 November 2012 15:11
Beste Lotje,