1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Gezocht zzp ers met zorgcontact VGZ Noord Holland Noord

Auteur Bericht
Liesbeth Geplaatst: maandag 12 November 2012 19:13
Graag kom ik in contact met andere gecontracteerde zzp ers in de kop van Noordholland.
Ik heb een zorgovereenkomst met VGZ af gesloten voor de pilot die start op 1 januari 2013
Om continuïteit in de zorg te kunnen bieden wil ik graag samen werken met andere zzp ers die bij VGZ ook een zorgovereenkomst hebben af gesloten.

Liesbeth
Alkmaar
{deleted by moderator: contactgegevens zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
Esther Geplaatst: donderdag 15 November 2012 20:12
Hoi Liesbet,
Ik heb ook een VGZ contract voor Noord-Holland Noord en Achmea Kennemerland. Ik ben dus ook een zzp-er en werk als kinderverpleegkundige in de regio. Verder staat er niet veel info in je advertentie over wat en wie je precies zoekt, dus vandaar mijn reactie. Ik zoek nu nl. een samenwerking met collega zzp-ers met een ZIN contract. Als het goed is krijgen we binnenkort een uitnodiging voor een bijeenkomst over de software die er gebruikt gaat worden(Dinz) en dat is ook een goede manier om nader kennis met collega zzp-ers te maken. :idea:
Ik hoop nog wat meer van je te horen,
vriendelijke groeten,
Esther Bosma-Kos
Lotje Geplaatst: donderdag 22 November 2012 13:18
Ik zou graag willen weten hoe ik zo'n zorgcontract kan afsluiten ;-)
Pim Geplaatst: donderdag 22 November 2012 15:11
Beste Lotje,

Het verkrijgen van een contract om Zorg in Natura te kunnen leveren was mogelijk door te voldoen aan een flink aantal strenge voorwaarden waaronder een garantie van continuïteit van zorg (zelf zorgen voor vervanging bij ziekte, daarbij dus een achterwacht nodig hebben en dit zeer goed regelen, maar wel zelf de verantwoordelijkheid houden voor geleverde kwaliteit), hebben van een certificaat zelfstandig ondernemend zorgverlener van Kiwa Prismant en aangesloten zijn op het AZR (AWBZ Brede Registratie) systeem middels een software pakket.

Het inschrijven hiervoor kon u doen bij de zorgkantoren in uw regio. Helaas schrijf ik hierbij kon, want de termijn voor deze proef om in te schrijven is al gesloten.

Het betrof bovendien alleen verzorging en verpleging geleverd door mensen die daarvoor aantoonbaar opleiding en ervaring hadden en werkzaam waren/ zijn als zelfstandige zonder personeel.
Hiervoor was na veel lobbywerk een budget van 20 miljoen vrijgemaakt voor landelijk leveren van zorg door kleine zelfstandige ondernemers als proef om te kijken hoe dit uitwerkt. Een revolutie in de langdurige zorg want dit was tot nu toe niet mogelijk. De verwachting is dat dit een kanteling zal teweeg brengen zoals in 2007 Buurtzorg Nederland heeft veroorzaakt met herintroductie van de wijkverpleging.
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.