Verlenging van inschrijfronde, NU kans op werken middels ZiN
Auteur | Bericht |
---|---|
Pim |
Geplaatst: donderdag 29 November 2012 21:37
Zelfstandigen zonder personeel welke verzorging en/ of verpleging leveren kunnen zich tot 31 januari 2013 melden bij het zorgkantoor van hun zorgregio voor het afsluiten van een contract voor het leveren van Zorg in Natura. Dit is een verlengde inschrijfperiode vanwege een nog te klein aantal inschrijvingen in sommige regio's. Zelfstandigen die in een grensgebied tussen twee zorgregio's wonen, kunnen zich in beide regio’s aanmelden. Op de website van ZN staan alle zorgkantoren, met daarbij aangegeven welke gemeenten hiertoe behoren. Meer informatie over aanmelden: https://www.zn.nl/nieuws/pers/persbericht/?newsId=d0eb87b9-cdc7-4fb2-ab47-d93a8a8f61ac Dus volg de stappen, zorg dat u een contract heeft, en ga aan de slag om nog meer tevreden klanten te helpen met goede kwaliteit zorg! Wees er snel bij. Het te volgen stappenplan is best uitgebreid en dient zorgvuldig en vlot doorlopen te worden, maar neemt tijd in beslag. Dus wacht niet langer en GA ERVOOR. Er hangt heel veel af van het slagen van deze proef. Het kan zijn dat u mee helpt aan het realiseren van een revolutie in de langdurige zorg. Uw inschrijving is daarom echt nodig. U dient echter wel over de juiste papieren en BIG registratie te beschikken. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Pim |
Geplaatst: vrijdag 30 November 2012 20:53
Zegt het voort, zegt het voort. Het is erg belangrijk dat zoveel mogelijk mensen hier van af weten. Het zou erg jammer zijn als er mensen deze kans missen die misschien wel interesse hebben, hoewel mij het zou verbazen in deze tijd, maar je weet nooit. Dus zegt het voort! Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Gast |
Geplaatst: woensdag 05 December 2012 19:47
Ik bied ondersteuning bij het invullen van alle digitale formulieren die in het stappenplan staan. Vind het heel belangrijk dat deze pilot slaagt. Daarnaast is het een unieke kans voor zelfstandig (wijk) verpleegkundigen en verzorgenden om zelf AWBZ zorg in natura te mogen verlenen. Er waren in de eerste ronde te weinig aanmeldingen, dus ga aan de slag en stuur mij een bericht. Je hebt nog tot 31 janauri voordat de aanvraag binnen moet zijn bij het zorgkantoor. Vriendelijke groet, Dietske van Maanen |
Pim |
Geplaatst: woensdag 05 December 2012 21:22
Beste Dietske, In verband met dat de inschrijving sluit op 31 januari, kunt u gerust zijn dat mensen die na de jaarwissel nog proberen er voor in te schrijven echt te laat zijn. Het regelwerk eromheen is zo uitgebreid (niet ingewikkeld, wel tijdrovend) dat er echt meerdere weken voor uitgetrokken moet worden. Uiteraard is het raadzaam in geval van iemand die er toch aan mee wil doen dat deze dit in nauw overleg doet met het zorgkantoor in de regio als deze onverhoopt toch vrij laat is met willen inschrijven. Desondanks is het zeer belangrijk dat meer mensen hier aan mee doen. Dat ben ik van harte met u eens. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Margreet |
Geplaatst: donderdag 06 December 2012 16:34
Kan het ook voor begeleiding om je in te schrijven bij het zorgkantoor? |
Gast |
Geplaatst: maandag 10 December 2012 11:13
Volgens mij moet je hoofdtaak verzorging zijn. Ik was bijna klaar met alles en toen las ik dat dus .... Heeft naar mijn idee enkel zin als je dus verzorgende bent :( Wellicht volgend jaar :D |
Pim |
Geplaatst: maandag 10 December 2012 19:54
Begeleiding als bijtaak kan, niet als het belangrijkste onderdeel van de zorg. Het is echt uitsluitend voor verzorgenden en verpleegkundigen, u moet namelijk ook BIG geregistreerd staan. Er is op dit moment ook een flinke lobby gaande om de budgetruimte voor 2013 nog flink op te schroeven. Er is kans op dat dit inderdaad ook gaat gebeuren. Als u zorg wilt leveren via ZiN dan is het NU de kans. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
JEK - Je Eigen Keus |
Geplaatst: donderdag 13 December 2012 19:27
Het is mijn ervaring bij het agis zorgkantoor te utrecht dat ze niet in zee gaan met de functie begeleiding en een klein deel verzorging of verpleging. Enkel als het palliatieve zorg betreft kun je op de functie begeleiding contractteer ruimte vragen. Het is mij gezegd dat dit een landelijk beleid zou zijn. Mochten andere zzp-ers hier andere ervaringen hebben hoor ik het graag! |
Geplaatst: dinsdag 18 December 2012 14:45
{deleted by moderator: Voor een hulpvraag kun je een profiel invullen } merelin |
|
Nazeema |
Geplaatst: zondag 20 Januari 2013 20:04
Dag Pim Ik werk als ZZP verpleegkndige. Heeft het nog zin om mij inte schrijven bij de zorgkantoor, gezien dat het zo veel tijd kost? Nursing Alliance |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk