1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

zzp-er via anwz zorgkantoor Leiden

Auteur Bericht
Barbara Geplaatst: maandag 10 December 2012 00:33
Hallo,

Nu dat de inschrijftermijn voor het registreren van zzp-ers voor het aannemen van awbz zorg via het zorgkantoor verlengd is denk ik toch dat ik mee ga doen. Hiervoor zoek ik vpk's en viggers uit de buurt van Leiden om een samenwerkingsverband aan te gaan. Ik zoek collegae die niet alleen hart voor de zorg hebben maar ook zakelijk inzicht. Zij moeten het niet zien als een baantje erbij maar volledig inzet tonen voor de eigen zaak. Ik wil voornamelijk palliatieve zorg gaan verlenen. Kan jij je hierin herkennen neem dan z.s.m. contact met mij op via mijn profiel.

Met vriendelijke groet,

Barbara
Petra Geplaatst: zondag 23 December 2012 12:01
Hallo Angela, ik ben erg geinteresseerd in het samen aansluiten bij een zorgkantoor. Ik woon in Rotterdam, maar ben zeker bereid deze kansen te onderzoeken en een verband aan te gaan! Misschien dan voor Rotterdam en Leiden.
{deleted by moderator: e-mailadressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
Corry Geplaatst: donderdag 17 Januari 2013 18:39
Hallo Barabara,
Op dit moment staat mijn aanvraag voor de pilot AWBZ-zin zorg in behandeling.
Ik hoop dat het een positief resultaat gaat worden.
Als het goedgekeurd wordt zou ik het een goed plan vinden om met elkaar te kijken of we elkaars achterwacht kunnen worden.
Met vriendelijke groet, Corry.
Zoetermeer

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.