Samenwerken mbv cooperatie
Auteur | Bericht |
---|---|
Petra |
Geplaatst: vrijdag 04 Januari 2013 12:13
Samen met een aantal Zzp collega's denken wij aan het opzetten van een samenwerking middels een coöperatie voor begeleiding van kinderen met een beperking en het gezin. Dit willen we natuurlijk goed aanpakken, maar goede informatie vinden is best lastig. De een geeft aan dat je GZ psycholoog nodig hebt voor vergoeding van de ziektekostenverzekering en vervolgens geeft een ander aan dat je niet veel hebt aan een gz psycholoog. Zo ook over een HKZ of een ISO keurmerk. Ondanks dat de PGB een onzekere factor is, willen we toch zorg aanbieden die (gedeeltelijk of geheel) vergoed kan worden. Wat hebben we nodig, en waar moeten we zeker aan denken? Is er iemand die ons enigszins op weg kan helpen? Alvast bedankt. Groeten, Petra |
Zorg&Co |
Geplaatst: donderdag 10 Januari 2013 13:17
Dag Petra, Ik werk zelf voor een cooperatie van zelfstandig zorgverleners: Zorg&Co in Maastricht. We helpen jullie graag op weg. Je bent samen met je team altijd welkom voor een verkennend gesprek. {deleted by moderator: telefoonnummers zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact} Met vriendelijke groet, Trudy |
Petra |
Geplaatst: donderdag 10 Januari 2013 18:49
Hallo Trudy, Bedankt voor het aanbod. Ik ga het even overleggen in de groep, maar ga je zeker even bellen. Vriendelijke groeten, Petra :) |
Petra |
Geplaatst: vrijdag 11 Januari 2013 19:11
:( Ojeetje Trudy, je tel nr is verwijdert. |
Zorg&Co |
Geplaatst: dinsdag 15 Januari 2013 11:24
{deleted by moderator: telefoonnummers zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact} Groetjes, Trudy |
Zorg&Co |
Geplaatst: dinsdag 15 Januari 2013 11:26
{deleted by moderator: e-mailadressen en websites zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact} |
Petra |
Geplaatst: dinsdag 15 Januari 2013 12:39
Dank je ik heb het nu genoteerd!! :D Ik heb de website even bekeken, fijn om zo wat info mee te krijgen. Bedankt hiervoor! |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk