zzp-ers gezocht die meedoen in de aanbesteding AWBZ-ZIN 2013
Auteur | Bericht |
---|---|
Gast |
Geplaatst: maandag 21 Januari 2013 16:22
Ik zoek zzp-ers die in Apeldoorn werkzaam zijn en mee gedaan hebben of mee willen doen met de aanbesteding AWBZ -ZIN 2013 |
Tom |
Geplaatst: woensdag 23 Januari 2013 13:05
Ik zou graag meer informatie willen ontvangen over wat je precies zoekt. Ik ben nu nog werkzaam in het onderwijs, maar helaas is mijn na de zomervakantie verdwenen. Ik ben me nu aan het omscholen tot coach-counselor en wil met deze cursus in combinatie met mijn leerkrachtenachtergrond graag ook zelfstandig PGB gaan begeleiden. M.v.g. Tom van den Berg |
Pim |
Geplaatst: woensdag 23 Januari 2013 20:32
Beste Tom, De proef met het leveren van zorg in natura welke einde van deze maand sluit wat betreft inschrijving (en waar u dan nu al te laat voor zou zijn in verband met aantal eisen waar u aan dient te voldoen) is een proef voor kleine zelfstandig ondernemers zonder personeel om zorg in natura te mogen leveren onder strikte voorwaarden. Een van de voorwaarden is dat het hoofddeel van de geleverde zorg door de ondernemer verpleging en/ of verzorging betreft. Daarnaast is een eis dat u BIG geregistreerd staat. Beide zijn niet op u van toepassing. U kunt zich dus de moeite besparen hier u in te verdiepen. Mocht u wel meer willen weten, kunt u kijken bij onderstaande weblinks: http://www.zzp-nederland.nl/nieuws/75570-zzp-in-zorg-op-weg-naar-2013 https://www.zn.nl/nieuws/pers/persbericht/?newsId=d0eb87b9-cdc7-4fb2-ab47-d93a8a8f61ac Wat betreft het opzetten van een onderneming voor het leveren van zorg zou ik u gepassioneerd en met grote klem aanraden een goed doorwrocht ondernemingsplan te schrijven VOORdat u start. Het vergroot zeer sterk uw kansen op een succesvolle onderneming. Mocht u geen eigen onderneming ambiëren is het wijs uw voelsprieten zeer ruim uit te zetten en naast onderwijs en zorg ook andere opties in het oog te houden. Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Esvarada Zorg & Adminustraties BV |
Geplaatst: donderdag 24 Januari 2013 17:36
{deleted by moderator: Het plaatsen van advertenties is niet toegestaan. Voor zorgvraag of zorgaanbod kun je een profiel invullen } |
Jacolien Polman |
Geplaatst: donderdag 07 Maart 2013 14:17
hallo ik lees overal dat een eis is dat je BIG geregistreerd moet zijn? hoe kan dat in de vredesnaam als ziekenverzorgende! heb hier nooit goed wat van gesnapt, ik heb in "93 mijn diploma ziekenverzorgende behaald, de technieken en stoffen die wij toen in die tijd allemaal moesten behalen zijn vergelijkbaar met die van niveau 4 ,je moest twee maal met je begeleider was het afgetekend kon ( moest ) je het alleen doen bijv. sonde inbrengen,cathetriseren zowel man als vrouw, zuurstof, trachea, peg sonde etc. het enige wat ik niet geleerd heb is infuus en bloedprikken. waar ligt nou dat verschil BIG dan? groet Jacolien |
Nelleke |
Geplaatst: donderdag 07 Maart 2013 17:40
Het is niet waar dat je ingeschreven moet staan in het BIG-register. Verpleegkundigen én verzorgenden mogen ZIN aanbieden. Zie de inkoophandreiking, hier te downloaden: https://www.zn.nl/beleidsthemas/inkoophandreiking-zzp-ers-awbz/ Wel moet je aan de kwaliteitseisen van het keurmerk voldoen, www.mijnkeurmerk.nl |
Jacolien Polman |
Geplaatst: donderdag 28 Maart 2013 11:14
hallo, zijn er mensen in regio Drenthe, omgeving Hoogeveen,Meppel die mee doen of mee willen doen aan AWBZ ZIN? groet Jacolien |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk