1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

kleinschalige buro's

Auteur Bericht
Tineke Geplaatst: woensdag 23 Januari 2013 10:33
Ik wil mij graag inschrijven bij meer buro's, met name kleinschalige zorgburo's., die kan ik bijna niet vinden op internet. Ik woon in de regio Culemborg. Gelderland/Utrecht is mijn werkgebied. Ik ben niet gediplomeerd verzorgende of verpleegkundige maar ben masseuse, heb ruime ervaring in het geven van ontspanningsmassages aan mensen met dementie en mensen met een somatische aandoening. Op dit moment zoek ik een combinatie in het geven van massage en begeleiding aan ouderen.

Wie kan mij hierin nader adviseren m.b.t. inschrijving van kleinschalige zorgburo's. Tineke
Pim Geplaatst: woensdag 23 Januari 2013 20:43
Beste Tineke,

Ik neem aan dat u reeds heeft gezocht op verschillende zoektermen als bureau PGB Drenthe, zorgbureau Drenthe enzovoort?
Want als ik dat doe kom ik op diverse mogelijkheden waar u zich zou kunnen inschrijven, maar misschien is dat niet wat u zoekt?
Met vriendelijke groet,

Pim van der Most
MostCare
Henny Geplaatst: donderdag 31 Januari 2013 12:13
Dag Tineke,

Ik werk sinds 2010 als ZZP-er en heb laatst het diploma Helpende Zorg en Welzijn gehaald. Wat ik om me heen hoor is dat je moeilijk/niet aan de slag kunt via bemiddelingsburo's als je geen diploma's in de zorg hebt.
Als je verdere info wilt, {deleted by moderator: verwijs naar je advertentie}
Succes en groeten
Henny
Zorgzuster West-Brabant Geplaatst: dinsdag 05 Februari 2013 13:27
Hoi Tineke,

Kijk eens op www.zorgzuster.nl

Groet Monique
Linda Geplaatst: woensdag 06 Februari 2013 17:09
Beste Pim

Culemborg en Drente ligt nogal een eind uit elkaar hoor ;-)

Groetjes Linda

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.