Stage/werkplek Roemeense studenten verpleging HBO/MBO nievau
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: donderdag 14 Februari 2013 12:48
Ik zit in het bestuur van de Stichting Hulpfons Jongeren Roemenie (zie onze website). We steunen o.a. +/- 34 studenten, richting verpleegkunde op HBO en MBO niveau. Gezien de moeilijke arbeidsmogelijkheden in Roemenie, het te verwachtte tekort hieraan in Nederland,is voor ons aanleiding om te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor deze groep van zeer gemotiveerde jonge mensen/studenten. We zitten in de orienterende fase, hebben geen enkel financieel winstbejag, doen dit als puur vrijwilligerswerk, kleinschalig en al +/- 15 jaar in het N-O van Roemenie. Wie kan ons helpen/adviseren/zijn er subsidies voor een dergelijk project/stage mogelijkheden/vast werk/ etc, etc. Met dank. |
|
Gene |
Geplaatst: donderdag 14 Februari 2013 23:48
IK denk dat ik u wel kan wegwijs maken, met de ervaringen die ik heb, maar aan u of u het wil gebruiken die ervaring. Alleen ik kan u niet mailen, zou u mij prive kunnen mailen? zodat ik u terug daarover kan mailen? u kunt mij in mijn prive box een email adres geven waar ik u van dienst kan zijn. Ik heb uw stichting bekeken en ik vind het idd een mooie werk wat u doet voor andere mensen die niet in de gelegenheid zijn om te kunnen en mogen studeren en hun toekomst kunnen bouwen en de dromen kunnen verwezenlijken.. Ik hoor graag van u en misschien dat ik daar over een aantal adressen kan geven waar ik denk dat u kans van slagen zult hebben voor de studenten.. |
Geplaatst: zaterdag 16 Februari 2013 08:05
{deleted by moderator: e-mailadressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact} |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk