1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

collega's regio nijmegen of Arnhem gezocht

Auteur Bericht
Uitblinkers Geplaatst: zondag 03 Maart 2013 14:14
Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar zelfstandige verpleegkundigen die begeleiding bieden in de regio Nijmegen (/ Arnhem) Doel is te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen; evt samen werken, intervisie en waar nodig ook waarneming bij ziekte en vakanties. Contact opnemen kan via mijn profiel of door hier op het forum een reactie te geven.

Hartelijke groet,
Maartje
Henny Geplaatst: donderdag 07 Maart 2013 13:14
Goedemiddag,

Ik ben geen verpleegkundige, maar wil wel graag nog meer netwerken. Sinds 5 jaar werk ik met veel plezier en succes als ZZP-er Helpende in de 24-uurszorg in de omgeving Deventer, Apeldoorn, Arnhem, maar ook daarbuiten. Tot nog toe heb ik altijd genoeg werk, maar meer netwerken is altijd goed. Dus ik sluit me graag bij jouw club aan. Ik hoor graag binnenkort meer van je. Mijn website is hennyhelpt.

Succes en groet Henny Lokhorst
Cobie Geplaatst: donderdag 14 Maart 2013 12:51
Hai, heb 40 jaar ervaring in de zorg, graag als verzorgende willen werken. Zou graag in jullie netwerk willen werken in arnhem nijmegen, brabant . Woon zelf in wijchen. Werk nu terminaal, en thuiszorg. graag hoor ik iets van uw. groet coboe h dank
Geplaatst: maandag 25 Maart 2013 13:05
DAg Maartje,

Ik ben wel geinteresseerd en bereid te onderzoeken wat er mogelijk is. Werk nu via een zorgbemiddelingsburo A en BT. Daarnaast ben ik natuurgeneeskundige. Als je mijn naam googled dan vind je meer achtergrond gegevens. Groet, Gerlinde
Uitblinkers Geplaatst: donderdag 18 April 2013 15:40
Dag Gerlinde,
Ik heb je gegoogled en dacht dat ik je gevonden had en heb je een email gestuurd maar ik hoor niks meer terug. Misschien toch de verkeerde Gerlinde?
Mocht je nog contact willen dan google mij maar op Maartje Goverde; dan kom je vanzelf bij mij uit.

Groet,
Maartje
Melanie Geplaatst: dinsdag 23 April 2013 13:26
Hallo,

ik wil me wel aansluiten maar zit in regio Doetinchem.
Mocht je hier interesse in hebben dan hoor ik het graag.

groet melanie
Melanie Geplaatst: dinsdag 23 April 2013 13:29
O ja vergeet ik helemaal te melden, dat ik geen verpleegkundige ben, maar een afgerond spw 4 diploma heb.

Wel veel ervaring in de zorg en interne cursussen gedaan voor verpleegtechnische handelingen zoals, beademing, wondverzorging, insuline spuiten e.d.

Werk op het moment als begeleider en verzorgende bij verschillende gezinnen.

groetjes

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.