Hulp bij schrijven verslag
Auteur | Bericht |
---|---|
Mark |
Geplaatst: donderdag 04 April 2013 16:47
Hallo allemaal, Bij het schrijven van een verslag of plan van aanpak loop ik tegen veel dingen aan. Zijn hier mede zorgverleners in de omgeving Eindhoven die mij hier éénmalig mee willen helpen? Dit door het geven van tips&tricks. Graag doe ik dit Face-to-Face middels een afspraak. Mocht iemand hier mij mee willen helpen, dan hoor ik dit uiteraard graag! Vriendelijke groet, Mark |
Linda |
Geplaatst: dinsdag 09 April 2013 10:45
Beste Mark, Zojuist lees ik jouw oproep en dan komen er vragen bij mij boven. Bij een opleiding in de zorg zeker met betrekking tot de doelgroep waarin jij werkzaam bent, leer je om verslagen te maken. Daarom heb ik even naar je advertentie gekeken en is zo te zien al je ervaring ontstaan op de werkvloer. Waarschijnlijk ben je een goede zorgverlener in de praktijk, maar ook het maken van verslagen hoort bij je werk. Het zorgkantoor kan hier namelijk om vragen, maar ook je cliënten wanneer er een herindicatie gedaan moet worden. Wanneer je geen goede verslagen kan schrijven, is het mogelijk dat het zorgkantoor zegt dat de zorg niet op de juiste manier is ingezet en loopt je zorgvrager het risico dat zijn verantwoording niet of gedeelte wordt goed gekeurd. Omdat je zeer waarschijnlijk veel competenties hebt opgedaan, zal een EVC traject goed in je straatje passen. Je kan dan instromen in een opleiding die betrekking heeft op je doelgroep en aangeven dat je nog moet leren om verslagen te schrijven, je hoeft dan bepaalde modules niet te halen. Je moet voor een strenge commissie verschijnen die onderzoeken of je echt beschikt over de juiste werkervaring. Verslagen schrijven vind ik zelf ook nog steeds lastig, want je moet elke zin goed overwegen. Dus ik ben zelf altijd blij als het weer achter de rug is ;-) Succes ermee!!!! |
Mark |
Geplaatst: dinsdag 09 April 2013 12:05
Hoi Linda, Bedankt voor je reactie en tip. Ik ga er actie op ondernemen! :) Mark |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk