zorgverlener vraag hulp voor zijn prive klussen via mijn PGB
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: donderdag 23 Mei 2013 22:06
Bedankt voor de berichten. De echtpaar heeft de zorg aan de externe uitbesteed tot hun de zorg konden leveren. Ik betaal dus alleen zijn uurtarief en direct aan hem. Zijn uurtarief is 53 euro en geen 35, misschien heeft hij zijn cijfers omgedraait voor zijn portomonee :D ik ben ook fout geweest om hiermee accoord te gaan. Ik vind gwehkamp niet goed leest en dingen erbij haalt wat gwehkamp niet weet. I.p.v. te vragen stelt gwehkamp het alvast. Ik heb toen geen advertentie gezet maar zelf gezocht. gwehkamp leest niet goed want ik had geschreven dat ik vooraf al had gemeld tegen mijn zorgverlener dat ik niet ga betalen voor mijn computer hulp aan hem. Verder blijf gwehkamp doorgaan dat het een bemiddelingsbureau is terwijl ik heb geschreven dat het zo niet is. Ik wil best communiceren maar zoals gwehkamp het doet lijkt mij dat niet zinvol en heb er ook niet veel meegedaan. Ik heb alleen dingen beantwoord waarop ik denk dat voor de andere forum mensen hierover duidelijkheid willen hebben. Met vriendelijke groeten, |
|
Joke |
Geplaatst: zondag 26 Mei 2013 15:17
uw hulpverlener vraag u om hulp voor zijn pc en daar moet u dan voor betalen. Heel raar! En ik vind 53 euro per uur voor iemand die niet opgeleid is wel erg veel geld. Ter vergelijking, ik krijg 25 euro per uur en ben wel opgeleid. Als u de mogelijkheid heeft, zou ik een andere hulpverlener gaan zoeken. |
Geplaatst: maandag 27 Mei 2013 10:30
Nicolaj , U mist mijn punt en dat is, dat het inkopen van hulp met een PGB, waarbij opdrachtgever, nemer en bemiddelaar, zich niet aan hun rol houden de verwarring van meet af aan wordt ingebouwd. Iemand, die bemiddelt, maar dat niet zo noemt is ook niet aanspreekbaar op de kwaliteit en de gevolgen van die bemiddeling. Het gaat mij niet om U, maar om de combinatie en U kunt zelf zien, dat ik mij baseer op door U aangedragen feiten, niet meer, maar ook niet minder. Dat ik hier zo uitgebreid op inga is niet omdat ik U iets verwijt, maar omdat de combinatie een goed voorbeeld is van hoe en waarom het mis kan gaan. Daar kunnen de lezers hun voordeel mee doen en daar is het forum voor bedoeld. M.b.t. Adriaan: wellicht doet U Uw werk goed, U bevindt zich daarmee m.i. wel in de gevarenzone. Met name gaat er juist bij overname van de regie bij het PGB veel mis, hetgeen U niet ontgaan kan zijn. Zoals ondermeer in dit voorbeeld, niet gehinderd door aantoonbare kennis, fancy prijzen hanteren. Juist bij het delen en overnemen van regie zijn er waarborgen nodig. Coaching en intervisie zijn daarvoor goede waarborgen. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk