wel of geen btw en wel of geen dossier?
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: woensdag 29 Mei 2013 20:52
Hallo, Ik heb sinds september 2011 een eigen bedrijf waarbij ik naailessen en workshops op gebied van textiel aanbied. Daarnaast ben ik al 8 jaar werkzaam in de psychiatrie als activiteitenbegeleider. Ik ben van plan om via mijn eigen bedrijf ook naailessen, workshops en thuis activiteiten als dagbesteding aan te gaan bieden voor mensen met een pgb. Nu vraag ik mij het volgende af: - moet ik voor mensen met een pgb dan wel of geen btw heffen over de begeleiding? - En moet er een dossier bij gehouden worden op gebied van ontwikkelingen van de cliënt? Wie kan mij helpen? Alvast bedankt. Vriendelijk groet, Kitty Moree |
|
Geplaatst: vrijdag 31 Mei 2013 20:25
Hoi Kitty Ik kan je geen advies geven op je vraag, ik ben geen hulp verlener. Ik ben een ouder van een zoontje met pgb. Daar om wil ik je wel wat anders mee geven. Dit jaar heb ik de intensieve controlle gehad van het zorg kantoor waarbij je alle loonstroken contracte en alles moet op sturen. Daar bij moet je ook een zorgplan mee sturen van iedere hulp verlener die je hebt. Hier in moet staan wat de doelen zijn hoe de doelen bereikt kunnen worden en bij wat voor soort activiteit. Dit wilde ik je graag even mee geven. voor mensen die eventueel controlle krijgen groet saskia succes |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk