pgb
Auteur | Bericht |
---|---|
Marleen |
Geplaatst: donderdag 15 Augustus 2013 12:08
Hallo allemaal, Wie kan mij vertellen wat je kan vragen voor een nachtzorg van 12 uur bij een Pgb van cliënt? En de tarief voor 24 uurs zorg. |
Pallium Portam |
Geplaatst: donderdag 22 Augustus 2013 12:15
Hallo allemaal, Bij Zorgbemiddeling Pallium Portam gelden hiervoor de volgende tarieven: Nachtzorg (van max. 10 zorguren) € 160,00 24-uurszorg (door 1 pers.) per etmaal € 336,00 Met vriendelijke groet, Mariel88 |
Lenie |
Geplaatst: donderdag 22 Augustus 2013 12:22
Wij rekenen voor een slaapwacht van 8 uren: ong. € 105,00 en voor een waakwacht (vaker dan 3x er uit om zorg te verlenen) : 8 uren a ong. € 26,00 = ong. € 208,00. Wij werken niet via een (vaak duur) bemiddelingsbureau en hoeven hiervan geen bemiddelingskosten te betalen. De uren die jij meer noemt zijn uren tegen het gebruikelijke uurtarief. |
Freke |
Geplaatst: donderdag 22 Augustus 2013 12:36
Ik heb nog en ander vraag, die hieraan gerelateerd is. Een budgethouder is door het zorgkantoor op de vingers getikt omdat haar zzp-ers 4 etmalen aan één stuk hebben gewerkt: dagdienst ( aanwezigzijn) en nachtdienst ( slaapdienst, zoals ik uit het bovenstaande begrijp). Volgens de Arbeidstijdenwet is dat blijkbaar verboden. Maar de zzp-ers willen niet voor 2 nachten per week komen... Heeft iemand hier ervaring mee, of hoe kunnen we creatief boekhouden zodat we dit probleem kunnen omzeilen. Hoe noteer je bijvoorbeeld een slaapdienst op de declaratie? Alvast bedankt voor jullie reacties! |
Marty |
Geplaatst: donderdag 22 Augustus 2013 13:06
Ik heb nog en ander vraag, die hieraan gerelateerd is. Een budgethouder is door het zorgkantoor op de vingers getikt omdat haar zzp-ers 4 etmalen aan één stuk hebben gewerkt: dagdienst ( aanwezigzijn) en nachtdienst ( slaapdienst, zoals ik uit het bovenstaande begrijp). Volgens de Arbeidstijdenwet is dat blijkbaar verboden. Maar de zzp-ers willen niet voor 2 nachten per week komen... Heeft iemand hier ervaring mee, of hoe kunnen we creatief boekhouden zodat we dit probleem kunnen omzeilen. Hoe noteer je bijvoorbeeld een slaapdienst op de declaratie? Alvast bedankt voor jullie reacties! Hallo Freke, Je mag als zzp-er 2 etmalen per week werken voor de zelfde client,zoals je vertelde gaan jullie voor 4 etmalen dit is niet toe gestaan dan erbij dit kan je niet verantwoorden vandaar dat de client op de vingers word getikt. Het beste is om samen met je collega,s anders aan leveren via een nota, jullie rooster blijft wel het zelfde alleen de nota vertoond ander dagen en uren. hoop dat je hier iets mee kunt. |
Lenie |
Geplaatst: donderdag 22 Augustus 2013 19:58
Nog even los van of het mag of niet: 4 etmalen bij een client werken is onverantwoord! Je bent (hoewel je denkt van wel) niet helder meer dan en de kans op het maken van fouten (bijv. medicijnen geven, verpleegkundige handelingen verrichten etc.) is aanzienlijk groter. Wie alleen zoveel wil werken, doet het echt alleen maar voor de centen en niet meer voor het leveren van goede, verantwoorde zorg. :evil: |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk