1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Maximale vergoeding begeleiding groep vervoer

Auteur Bericht
Gast Geplaatst: maandag 19 Augustus 2013 18:44
Dat begeleiding in groepsverband max. 57 euro mag kosten is bekend. Maar wat mag het vervoer max. kosten? Ik kreeg laatst een offerte van 31 euro enkele rit. Dus 62 euro per dag incl. 56 euro voor 1 dagdeel. Iemand een idee?
Anneveld Geplaatst: dinsdag 03 September 2013 09:15

Dat begeleiding in groepsverband max. 57 euro mag kosten is bekend. Maar wat mag het vervoer max. kosten? Ik kreeg laatst een offerte van 31 euro enkele rit. Dus 62 euro per dag incl. 56 euro voor 1 dagdeel. Iemand een idee?

De meeste instellingen krijgen een bedrag van ongeveer 7,5 euro per dag voor cliënten (met indicatie vervoer) die van en naar de dagbesteding gaan. Dit geldt vaak in een beperkte afstand van 5a6 kilometer tot de dagbesteding. Daarna wordt een eigen bijdrage gevraagd. Dit kan oplopen tot 1 euro per kilometer per persoon!. Wijkbussen zijn daarom een vaak gevraagd alternatief.

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.