Zo start u in de zorg ( KVK ), 18 november 2013
Auteur | Bericht |
---|---|
Annelies |
Geplaatst: zondag 06 Oktober 2013 16:30
Beste zorgverleners, Op maandagmiddag 18 november is er weer een seminar van de KvK "Zo start u in de zorg ", in Deventer. Hierin komen diverse onderwerpen aan bod, o.a. over : zzp'ers in de thuiszorg, het werven van cliënten, de tarieven en de belastingen daarover en actuele ontwikkelingen. Zie : http://www.kvk.nl/bijeenkomsten/zo-start-u-in-de-zorg/Deventer/2013-11-18-1330/ Dit keer mag ik weer het seminar verzorgen. Dit is ( voorlopig) het laatste seminar dat de KvK hierover organiseert. Dus grijp deze kans, schrijf je er nu al voor in ! Met vriendelijke groet, Annelies Blekman Thuisverpleegkundige te Nieuwegein |
Nicoline |
Geplaatst: zaterdag 02 November 2013 09:26
3 dagen regeling of eenmanszaak? ik start binnen enkele maanden met mijn eigen eenmanszaak. Mijn bestaande klanten die mij betalen vanuit PGB, (3 dagen regeling), zien dit gedeeltelijk niet zitten. wie kan mij vertellen, wat de nadelen zijn van PGB budgethouders en de uitbetaling van 3 dagen regeling naar eenmanszaak? |
Annelies |
Geplaatst: woensdag 06 November 2013 09:15
Beste Nicoline, Misschien kun je vragen aan jouw budgethouders wat voor hen de reden is om niet de aard van de overeenkomst te wijzigen. Mogelijk besteden ze de hele administratie uit aan de SVB en willen ze om die reden de 3 dagen regeling aan houden. Het is ook mogelijk om met alleen nieuwe cliënten een freelance overeenkomst te sluiten en de andere overeenkomsten zo te laten bestaan. De vraag is waarom kies je voor het werken als zzp'er ? Er zitten naast een aantal voordelen ook een aantal nadelen aan ( o.a. bepaalde extra kosten ). Kom je ook 18 november naar de KvK in Deventer ? Dan kan ik het alle ins en outs toelichten over het starten als zelfstandig zorgverlener, samen met deskundige KvK medewerkers. Er zijn nog maar een paar plaatsen beschikbaar. Meld je daarom deze week nog maar aan. Voor de kosten hoef je het niet te laten ( low budget seminar ). m.v.g., Annelies Blekman Thuisverpleegkundige te Nieuwegein |
Nicoline |
Geplaatst: woensdag 06 November 2013 11:22
Hartelijk dank voor uw reactie, ik heb mij inderdaad aangemeld in Deventer. Wellicht wil er nog een hulpvrager reageren, met ervaringen over mijn vraag: liever 3 dagen regeling of zorg krijgen van klein zorgbedrijfje? mvg, Nicoline |
Annelies |
Geplaatst: vrijdag 08 November 2013 07:55
Hallo Nicoline, Leuk dat je je hebt aangemeld. Dan zien en spreken we elkaar op maandag 18 november. Tot dan, Annelies Blekman Thuisverpleegkundige te Nieuwegein |
Gast |
Geplaatst: vrijdag 08 November 2013 17:48
Beste Annelies, Interessant zo' n seminair. dit is ism de KvK? Weet jij of dit ook elders in het land georganiseerd wordt? Ik zou dit graag naar een groep zzp' ers willen communiceren. Ik heb er eerder geen aankondigingen van gezien. Zeker niet zorg-gerelateerd. Vriendelijke groet, Nicole |
Annelies |
Geplaatst: zondag 10 November 2013 20:17
Beste Nicole, Dit is voorlopig het laatste seminar dat de KvK geeft m.b.t. "Starten in de zorg". Gedurende een paar jaar zijn deze seminars gegeven in verschillende steden. Ik begreep van de KvK, dat ze van plan zijn om hiermee te stoppen. Mogelijk ook met andere low budget seminars. Goed wanneer je dit seminar communiceert met andere zzp'ers. Het is erg leerzaam en het is goed i.v.m. het netwerken. m.v.g., Annelies Thuisverpleegkundige te Nieuwegein |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk