Kamer van Koophandel nummer
Auteur | Bericht |
---|---|
Renate |
Geplaatst: vrijdag 25 Oktober 2013 18:07
Kan iemand mij vertellen of het hebben van een Kamer van Koophandel nummer verplicht is als je zo'n 7 uur in de week bij iemand thuis werkt in de PGB zorg? Ik heb gelezen je kan een KVK handel nummer aanvragen. Dat lijkt mij dus vrijblijvend ...? |
Nicole |
Geplaatst: vrijdag 25 Oktober 2013 18:32
Goede avond, Volgens mij hoeft dat inderdaad niet. Er is een (nieuwe) regeling voor particulieren die zorg Hulp aan particulieren verlenen. Dat noemen ze " dienst verlening aan huis". Het gaat dan niet om de hoeveel uur maar om de hoeveel dagen je voor 1 huis werkt. Dit mag maximaal 3 dagen zijn. En dan maakt het niet uit of dat 1 of 8 uur is op 1 dag. Het geldt voor beide als 1 dag. De vragers hoeven dan geen btw te betalen maar jij moet dit wel aangeven bij de belastingdienst onder het kopje " overige inkomen". Voor meer informatie kun je gewoon " dienst verlening aan huis" Googlen. Succes. Groetjes Nicole |
Nationale Hulpgids team |
Geplaatst: maandag 28 Oktober 2013 12:01
Beste Renate, Meer over de "3 dagen regeling" kun je hier vinden: https://www.nationalehulpgids.nl/pgb/werken-via-pgb.html. Per onderwerp wordt er besproken hoe het zit voor o.a. de 3 dagen regeling. Met vriendelijke groet, Jolien Ruiter Community manager Nationale Hulpgids |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk