aansprakelijkheidsverzekering en Big registratie (Ig ?)
Auteur | Bericht |
---|---|
Diana |
Geplaatst: dinsdag 05 November 2013 10:24
Ik wil een aansprakelijkheidsverzekering voor beroepen afsluiten. Er werd mij gevraagd of ik BIG geregistreerd ben. Dat ben ik niet , want ik ben verzorgende IG, verpleegkundigen moeten BIG geregistreerd staan. Wat moet ik hiermee ? Kan een verzekering mij verplichten BIG geregistreerd te staan , terwijl een iger dat niet verplicht is ? En hoe doen andere igers dat met zo'n aansprakelijkheidsverzekering ? |
Rita |
Geplaatst: dinsdag 05 November 2013 20:59
Hoi, Ik ben ook verzorgende IG en ben verzekerd bij SAS verzekeringen. er is me nooit naar een big registratie gevraagd. we vallen wel onder de wet BIG ( art. 34) maar hoeven (nog) niet geregistreerd te zijn. gr. |
Angelique |
Geplaatst: zondag 10 November 2013 19:12
Hoi, Ik heb me laten verzekeren via zzp nederland, zonder problemen als verzorgende. Groetjes Angelique Janna Zorgt |
Diana |
Geplaatst: woensdag 13 November 2013 17:34
Hoi, Hoi, Waarvoor ben je precies verzekerd bij zzp nederland ? Vind t nl nog wel lastig om precies te weten waarvoor we verzekerd moeten zijn als zzper (ig) in de zorg Gr. Diana |
Angelique |
Geplaatst: donderdag 14 November 2013 13:24
Ik ben lid geworden van ZZP nederland, kost 20 euro per jaar, zij hebben een collectieve (beroeps) verzekering. Als door mijn schuld een client valt o.i.d. keren zij uit, niet als ik onbevoegd aan de slag ga. Ik dacht dat ik een extra verzekering nodig had daarnaast, maar na een telefoontje met zzp nederland bleek dat niet te zijn, ik ben voor een relatief klein bedrag verzekert tot een hoog bedrag. Ik zou zeggen, kijk op de site van zzp en bel ze eens. Groetjes Angelique Janna Zorgt |
Diana |
Geplaatst: donderdag 14 November 2013 13:51
Heeeej, dat is super, zal eens informeren !! Bedankt voor de tip ! Gr. Diana |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk