Anti concurrentie beding
Auteur | Bericht |
---|---|
José |
Geplaatst: dinsdag 12 November 2013 12:04
Naast eigen pgb cliënten werk ik ook via bemiddeling via buro's .Vaak staat in het contract dat je niet na beëindigen van dat contract op persoonlijke titel, dus als zelfstandige, verder mag werken bij betreffende client voor een x periode, op straffe van een forse boete. Hierover kan ik niets vinden. Van diverse mensen hoor ik dat dit niet rechtsgeldig is en ook niet in je contract mag staan. Wie weet hier iets van? |
Annet |
Geplaatst: donderdag 14 November 2013 13:06
Vraag je rechtsbijstand of schakel een advocaat in. Het is niet onmogelijk, maar niet op eigen houtje aan beginnen is mij geadviseerd |
Ron |
Geplaatst: donderdag 14 November 2013 13:57
Naast eigen pgb cliënten werk ik ook via bemiddeling via buro's .Vaak staat in het contract dat je niet na beëindigen van dat contract op persoonlijke titel, dus als zelfstandige, verder mag werken bij betreffende client voor een x periode, op straffe van een forse boete. Als er geen concurrentie beding in je contract staat en je klant weggaat bij bemiddelaar en jou als hulp wil houden gewoon een zzp contract maken. Mag ook mondeling. Maar let dus op concurrentie beding in huidige contract. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk