ander PGB bedrijf Groningen
Auteur | Bericht |
---|---|
Els |
Geplaatst: woensdag 07 Februari 2007 14:49
Dag, ik ben mijn bedrijfje SomethingEls aan het opstarten, activerende en ondersteunde begeleiding zal de voornaamste bezigheid zijn. Tzt een samenwerking met een ander klein eenmanszaakje lijkt me leuk om zo elkaars clienten in vakanties en tijdens ziekte over te nemen en elkaar hier en daar wat te ondersteunen Hoor het graag! <edited by moderator | commerciele websites niet toegestaan> |
Joyce |
Geplaatst: vrijdag 16 Februari 2007 18:48
Heel leuk initiatief en veel succes Joyce |
Meta; HartWijze Coaching, begeleiding en advies |
Geplaatst: woensdag 04 November 2009 17:38
ik ben zelf ook bezig om mijn eigen bedrijf op te starten! Misschien heb jij nog tips voor mij? Groeten Meta |
Pim |
Geplaatst: woensdag 04 November 2009 21:07
Het lijkt me vrij helder dat als iemand zoiets 2,5 jaar eerder heeft neergezet en er zelfs weblinks in staan dat het makkelijker is die te volgen en daar de vraag neer te leggen dan te verwachten dat degene die het heeft geschreven er hier op reageert. Daarnaast zie ik in het profiel dat deze persoon al meer dan 1,5 jaar niet meer heeft ingelogd op haar profiel en dus waarschijnlijk ook dit niet op korte termijn zal doen. Buiten dat, er is een heleboel informatie beschikbaar op deze website en het is dus haast ondoenlijk om even in kort tijdsbestek een volledig ondernemingsplan uit te leggen, uit te leggen hoe marktonderzoek gedaan moet worden, wat de mogelijke knelpunten zijn voor een startende ondernemer en alle andere voor beginnende zelfstandige zorgverleners belangrijke items. Maar bij specifieke vragen zijn er vast mensen die je van harte met raad en daad terzijde willen staan op dit forum. met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk