VEERKRACHT
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: donderdag 09 Januari 2014 12:05
Lieve medemensen, ik zou graag in mijn regio (gemeente Renkum, Wageningen of Arnhem) een veerkrachtgroep willen starten, voor en met mensen die net als ik chronische aandoeningen/ziekten hebben. Een soort van logenoten contact, maar dan gericht op het praten over hoe we onze veerkracht kunnen terugkrijgen, behouden of verbeteren. Ik heb zelf een aantal vormen van reuma die me behoorlijk beperken en me veel pijn opleveren. Ik ben daardoor momenteel volledig afgekeurd en zoek naar nieuwe uitdagingen/dagbesteding. Die heb ik deels gevonden in een studie coaching. Komend jaar ga ik een verdiepingsjaar in, waarbij ik me wil richten op het ervaringsdeskundig coachen van mensen met een chronische aandoening/ziekte. Het idee van een veerkrachtgroep komt voort uit de behoefte om over mijn eigen ervaringen met anderen te praten en die ervaringen ook in een algemener kader mee te geven aan andere mensen. De veerkrachtgroep zou door zijn functioneren dan ook een mooi platform kunnen zijn voor mijn eigen verdere ontwikkeling. Praten over welke onderwerpen het meest belangrijk zijn bij het ervaringsdeskundig coachen en op welke manier wij als doelgroep geholpen zouden zijn om verder te komen. Dit is een eerste idee en bericht en ik wil nadrukkelijk zeggen, dat alles nog open staat. Ik heb nog geen locatie, data of andere mensen in beeld. De regio is voor mij wel leidend, omdat het anders een te grote inspanning zou vergen. Nog even ter verduidelijking: dit is geen commerciële actie van mij. Wat mij betreft moeten ontmoetingen gratis zijn en uitgaan van gesloten beurzen en bovendien berusten op gelijkwaardigheid. Alle ideeën, suggesties zijn welkom. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden en natuurlijk benieuwd naar wie er wil meedoen. Met hartelijke groet, Machteld |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk