werken met pgb
Auteur | Bericht |
---|---|
Carina |
Geplaatst: dinsdag 04 Februari 2014 16:50
Hallo, Ik heb een vraagje, ongeveer een jaar geleden heb ik mijn diploma voor MMZ niveau 4 behaald, beter bekend als SPW4/SAW4. Met als specificatie gehandicaptenzorg. Nou zou ik het erg leuk vinden om een kindje met een verstandelijke beperking te begeleiden voor een X aantal uur in de week/maand. Om bijvoorbeeld dagjes weg mee te gaan, ouders een dagje te ontlasten, op te passen o.i.d. Is er een site of stichting waar ik me kan inschrijven? Groetjes, Carina :D |
Samantha |
Geplaatst: dinsdag 04 Februari 2014 21:14
Hallo! Ja zeker! Ik ben sinds kort bij een gezin terecht gekomen en het is heel erg leuk! Dus schrijf je in en veel succes! |
Carina |
Geplaatst: dinsdag 04 Februari 2014 21:23
Hallo! Hoi Samantha, Heb jij voor mij een site of naar van een stichting of iets waar ik me kan inschrijven? Of heb je dat via deze site gedaan? En weet jij hoe dat werkt met PGB? Groetjes, Carina |
Nelleke |
Geplaatst: dinsdag 04 Februari 2014 21:45
Kijk op deze site eens bij 'community' en daarna bij 'kenniscentrum'. Hier vind je veel informatie over werken via PGB. |
Gast |
Geplaatst: donderdag 27 Februari 2014 17:42
Hi mijn naam is patricia en werk in de zorg ben nu niveau 2 plus ben in een afrondend fase ig wil met pgb klanten gaan werken , ik werk in de paliative zorg en 24 uurs zorg ook nachtdiensten wie kan mij aub meer hier over vertellen pgb klanten? alvast bedankt |
Nationale Hulpgids team |
Geplaatst: maandag 03 Maart 2014 13:37
Hi mijn naam is patricia en werk in de zorg ben nu niveau 2 plus ben in een afrondend fase ig Beste Patricia, Lees hier meer over werken via pgb: https://www.nationalehulpgids.nl/pgb/werken-via-pgb.html. Je kunt je aanmelden op de Nationale Hulpgids en op zoek gaan naar pgb-houders waar je voor kunt werken: https://www.nationalehulpgids.nl/aanmelden/hulp.html Met vriendelijke groet, Jolien Ruiter Community Manager Nationale Hulpgids |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk