Diensten uitbesteden.
Auteur | Bericht |
---|---|
Paulien |
Geplaatst: zondag 16 Februari 2014 11:43
Beste Collega's, Ik lever zorgdiensten voor zowel mensen met een PGB als mensen met een ZIN indicatie. Nu krijg ik zo veel aanvragen dat ik niet iedereen kan aannemen. Weet iemand of het mogelijk is om diensten namens mijn eigen organisatie uit te besteden? Met vriendelijke groet, Paulien Klein Klein Ambulante Zorg |
Gast |
Geplaatst: zondag 16 Februari 2014 11:56
Ik zie dat ik niet geheel duidelijk ben geweest. Het gaat om het uitbesteden van een ZIN aanvraag. Van de week kreeg in een aanvraag van een client; of ik haar diensten kon verlenen. Ze heeft iemand waar ze erg tevreden over is maar diegene mag geen ZIN diensten leveren. Zou er een mogelijkheid zijn om de zorgverlener waar ze tevreden over is onder mijn organisatie te laten werken zodat ze client zijn teverdenheid behoudt? |
Geplaatst: zondag 16 Februari 2014 15:05
In dat geval kunt U betrokkene in loondienst nemen, maar het is de vraag of U dat wilt en of betrokkene dat wil. |
|
Meesterwerk Zwolle |
Geplaatst: zondag 16 Februari 2014 16:10
Dag, U kunt cliënte laten bedienen door de zorg uit te besteden via een onderaannemings-contract / constructie. Dit wordt veel toegepast. |
Rita |
Geplaatst: maandag 17 Februari 2014 15:21
Hoi Paulien, Al aan de pilot ABWZ 2014 gedacht? Daar zijn zeer goede zelfstandigen die verpleging, verzorging en begeleiding mogen verzorgen. Om aan de namen en adressen van deze zorgverleners te kunnen komen kun je eenvoudig even een lijstje vragen bij het zorgkantoor. De zelfstandigen mogen via de pilot ZIN genereren. |
Geplaatst: woensdag 19 Februari 2014 13:38
Je kunt heel snel een netwerk opbouwen van jou eigen organisatie. Je hebt ook bemiddelaars die jou opdrachten als organisatie aannemen en deze snel plaatsen. Een nieuw manier van werken in de zorg....Nee geen uitzendbureau... Ik ben er druk mee bezig. Snel en effectief vraag en aanbod bij elkaar brengen met mijn hoofd en hart op de juiste plaats. Juist omdat je meer vraag dan aanbod hebt. Snap ik dit goed? Je kunt ook gebruik maken van NHG site, deze is ook bedoeld om te netwerken, wel wat gerichter dan een bericht plaatsen ;) Als je wilt kan ik je helpen met netwerken. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk