1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

samenwerking

Auteur Bericht
Joke Geplaatst: maandag 10 Maart 2014 22:19
Ik zoek collega zzp ers die ook met autistische kinderen werken en in de regio Rotterdam wonen.
We kunnen samenwerken , elkaar feedback geven en eventueel gezamenlijk voorbereiden op de transitie in de jeugdzorg.
Mocht je interesse hebben kun je via mijn profiel contact met me opnemen , ik zal zo snel mogelijk antwoorden.
Miriam Geplaatst: vrijdag 21 Maart 2014 08:46

Ik zoek collega zzp ers die ook met autistische kinderen werken en in de regio Rotterdam wonen.
We kunnen samenwerken , elkaar feedback geven en eventueel gezamenlijk voorbereiden op de transitie in de jeugdzorg.
Mocht je interesse hebben kun je via mijn profiel contact met me opnemen , ik zal zo snel mogelijk antwoorden.

Hallo Joke zelf woon ik in roelofarendsveen dus te ver weg van Rotterdam, maar misschien kan dit initiatief breder getrokken worden zodat we een groot netwerk kunnen creëren !
Joke Geplaatst: vrijdag 21 Maart 2014 11:17
Hallo Miriam

Als ik me niet vergis ligt Roelofarendsveen nog net in Zuid Holland. We kunnen inderdaad de hele provincie gebruiken, vind ik prima.

Met vriendelijke groeten,
Joke van de Voort

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.