Uurloon spw'er
Auteur | Bericht |
---|---|
Sanne |
Geplaatst: woensdag 12 Maart 2014 14:13
Hoi Ik heb zelf spw 4 diploma ben inmiddels 24 en ben al vanaf mijn 18de fulltime werkzaam bij diverse organisaties en functies. Nu vroeg ik mij af wat ik gemiddeld als uurloon zou kunnen vragen, op dit moment vraag ik 20-25 euro per uur. Dit is exclusief reiskosten maar inclusief alle overige kosten. Ik hoor regelmatig dat is heel goedkoop ben maar krijg soms ook te horen dat ik juist heel duur ben. Graag hoor ik hoe jullie hier over denken. Groetjes Sanne |
Francis |
Geplaatst: woensdag 12 Maart 2014 18:37
Ik HBO Pedagogiek 10 jaar ervaring vraag 45 allin |
Anke |
Geplaatst: woensdag 12 Maart 2014 23:35
Hoi sanne, Zelf ben ik 29 heb ook ervaring vanaf mijn 18e en afgerond spw 4, dus een vergelijkbare situatie. Vraag 25,- per uur vindt dit zelf een net en reeel bedrag aangezien je hier ook nog de belasting over moet inhouden. Het ligt vaker ook wel aan de indicatie en hulpvraag wel uur loon je kan vragen. Kun je altijd nog op de hulpvraag afstrmmen. Groet anke |
Geplaatst: donderdag 20 Maart 2014 15:25
Ik HBO Pedagogiek 10 jaar ervaring vraag 45 allin Mee eens, aangenomen dat men niet werkzaam is als huishoudelijke hulp, daar is 20-25 euro een passend tarief voor. |
|
Alberta |
Geplaatst: donderdag 20 Maart 2014 18:14
Ik HBO Pedagogiek 10 jaar ervaring vraag 45 allin Mee eens, aangenomen dat men niet werkzaam is als huishoudelijke hulp, daar is 20-25 euro een passend tarief voor. Voor huishoudelijke hulp 20-25 euro een passend tarief? Dan moet zij niet in deze gemeente aan het werk gaan. Hier is de vergoeding 13,00 euro. WMO. |
Inge |
Geplaatst: vrijdag 28 Maart 2014 16:43
Het PGB tarief voor Begeleiding Individueel is circa 35 Euro en voor Persoonlijke Verzorging 27 Euro per uur. De concurrentie is op dit moment vrij groot en er worden vanuit de AWBZ (nog) geen kwaliteitseisen gesteld. Er zijn ook studenten of niet gediplomeerden die Begeleiding aanbieden voor 15-20 Euro per uur. Sommige hulpvragers willen uit hun budget zoveel mogelijk uren kunnen inkopen, terwijl anderen hulpvragers graag wat meer kunnen/willen betalen voor opleiding of kwaliteit. Het ligt er dus ook aan hoe groot de concurrentie in jouw omgeving is en hoe jij je zelf wilt profileren. Verder is het natuurlijk belangrijk dat je na aftrek van belastingen, verzekeringen en andere kosten niet onder een door jou te bepalen minimumloon komt. Hier zijn op het internet goede rekenmodellen voor te vinden. Veel succes, Inge |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk