WSW uitkering
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: donderdag 29 Mei 2014 14:34
Hallo , Mijn zoon heeft een Wajong uitkering en een PGB voor individuele begeleiding. Kan hij nu ook nog een indicatie krijgen voor en WSW uitkering voor dagbesteding? Wiet het weet mag het me laten weten. |
|
Alberta |
Geplaatst: donderdag 29 Mei 2014 18:29
Hallo , WSW uitkering??? U bedoelt een indicatie voor een plek op een sociale werkplaats? |
Geplaatst: vrijdag 30 Mei 2014 12:15
Volgens mij is het of een wsw indicatie of een voor dagbesteding, waarbij de WSW voorgaat. |
|
I.E |
Geplaatst: zaterdag 31 Mei 2014 23:48
Nog meer??? |
Esther |
Geplaatst: woensdag 04 Juni 2014 07:13
Nog meer??? als je een indicatie groep hebt en van dagbesteding gebruik maakt kun je geen wsw indicatie krijgen of andersom. Een indicatie vd wsw zou je kunnen regelen via mee- Nederland als je alleen een pgb ind. Beg hebt zou je de indicatie voor groep kunnen aanvragen je kunt hierover ook met het uwv of ciz bellen . |
Zorgbureau Aanbieder BV |
Geplaatst: donderdag 05 Juni 2014 18:54
Het kan beiden maar alleen onder speciale voorwaarden Vaak is er een extra verwijzing nodig vanuit een psychiater of orthopedagoog Ik heb enkele cliënten die ondanks een WSW indicatie toch een indicatie voor begeleiding groep hebben |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk