uitleenartikelen
Auteur | Bericht |
---|---|
Karina |
Geplaatst: donderdag 04 December 2014 13:33
hoe gaat in de toekomst de aanvraag van uitleenartikelen er uit zien ,,, mag dit nog steeds via de uitleenwinkels of moet een hoog/laagbed aanvraag via de zorgverzekeraar van de patient gaan |
Alberta |
Geplaatst: donderdag 04 December 2014 14:14
hoe gaat in de toekomst de aanvraag van uitleenartikelen er uit zien ,,, mag dit nog steeds via de uitleenwinkels of moet een hoog/laagbed aanvraag via de zorgverzekeraar van de patient gaan Volgens mij gaat een aanvraag hoog/laag bed al via de zorgverzekeraar. Allebei een hoog/laag bed van der zorgverzekeraar. Voor mij in 2001 en voor mijn partner in 2010. |
Karina |
Geplaatst: donderdag 04 December 2014 14:40
hoe gaat in de toekomst de aanvraag van uitleenartikelen er uit zien ,,, mag dit nog steeds via de uitleenwinkels of moet een hoog/laagbed aanvraag via de zorgverzekeraar van de patient gaan Volgens mij gaat een aanvraag hoog/laag bed al via de zorgverzekeraar. Allebei een hoog/laag bed van der zorgverzekeraar. Voor mij in 2001 en voor mijn partner in 2010. Maar dat is nu waarschijnlijk jullie eigendom , bedoel eigenlijk de tijdelijke uitleen van artikelen. |
Alberta |
Geplaatst: donderdag 04 December 2014 16:04
Nee hoor, die bedden blijven bruikleen. Bij opname of overlijden moeten ze naar de leverancier. Maar de tijdelijke uitleen is volgens mij altijd nog hetzelfde en zal denk ik ook wel zo blijven. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk