Wat is redelijk uurloon voor partner? (kind met PGB)
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: zondag 31 Juli 2011 01:47
Hallo allemaal het is me weer duidelijk voor je kind zorgen is heel normaal kost geld en tijd waarom móet de staat hier voor betalen pottrekkers pgb geheel afschaffen wat ik hier zie heb ik geen woorden voor je móet je eigen schamen dat je geld móet hebben om voor je kind te zorgen ba. Neem dan een kat ofzo. |
|
Pim |
Geplaatst: zondag 31 Juli 2011 12:52
Jan, Zou je zo vriendelijk willen zijn je niet aanvallend uit te laten over een situatie van een ander waar je totaal geen weet van hebt? Met vriendelijke groet, Pim van der Most MostCare |
Margreet |
Geplaatst: dinsdag 02 Augustus 2011 13:46
beste Harm Ik kan alleen maar zeggen dat jij erg weinig verstand hebt van PGB's en de mensen absoluut niet goed voorlicht. Maar ik zie dat je daar al behoorlijk commentaar op hebt gekregen, wat ik zeker kan onderschrijven. Margreet |
Patricia |
Geplaatst: woensdag 03 Augustus 2011 21:02
Beste Jan, Er is een verscheel zorgen voor een kind en zorgen voor een gehandicapt kind Een kind van 10 jaar zelfstandig naar de wc zijn billen afvegen, alleen douche zelfstandig buiten spelen, zelfstandig iets pakken, zelfstandig lopen, eten drinken, slapen enz enz enz enz enz zorgen voor een " gezond kind" is dus heel wat anders dan zorgen voor een gehandicapt kind... Ik zou zeggen neem jij een kat! en wij zorgen voor onze kinderen zodat ze (die kunnen) de zorg kregen zodat ze straks mee kunnen doen aan deze maatschappij! Of anders in elk geval bij hun ouders kunnen blijven wonen! |
Angelique |
Geplaatst: vrijdag 02 Maart 2012 10:15
jan 147 even voor de duidelijk heid ik heb 2 kinderen met adhd de een heeft er nog odd en een laag iq bij voor deze 2 heb ik nooit iets gekregen of aan gevraagt nu heb ik een zoontje van inmiddels 6 wat is geboren met een open rug hij zit in een rolstoel omdat hij niet kan lopen hij moet 6 keer per dag gecatheterizeerd worden omdat hij niet kan plassen hij moet iedere dag gedarmspoeld worden omdat poepen eveneens niet gaat daarbij heeft hij spasme aan zijn benen en spitsvoeten hij heeft veel begelijding en hulp nodig ook zijn rechter hand funtioneerd niet voldoende voor de verpleging krijg ik pgb (plassen poepen) wat ik in moet kopen zelf krijg ik niets ik voel me verpleger ik ben een fisio ik ben een begelijder noem maar op ik kan in deze situaty helaas niet werken waardoor mijn man alleen verdiener is en ik kan je vertellen dat het water aan de lippen staat ik krijg zelf helaas niets van de pgb omdat ik de ouder ben en het mijn verplichting is maar ik kan u vertellen dat het waterprappelen bijna voorbij is en ik aan het verzuipen ben |
Geplaatst: zondag 04 Maart 2012 17:32
U reageert op een item van lang geleden. Wellicht kunt U een nieuw onderwerp openen. |
|
Gast |
Geplaatst: donderdag 19 April 2012 14:35
HET IS NIET MEER DAN NORMAAL DAT EEN (STIEF)VADER ZIJN KIND HAALT EN BRENGT NAAR ACTIVITEITEN!!!!! Wat dan ook is, zowel sport, feestjes als therapie. Jullie maken de opzet van de PGB kapot, een vader geldt betalen om zijn zoon te helpen .... ONGELOFELIJK! Dat zou nou verboden moeten worden. Je bent een vader of je bent het niet ( en ook al ben je niet de biologische vader dan nog doe je dat voor je stiefkind!) |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk