opdrachtgever betaaald niet
Auteur | Bericht |
---|---|
Ouarda |
Geplaatst: donderdag 27 Augustus 2015 12:20
beste mede-zzpers, ik heb een vraag, mijn opdrachtgever een thuiszorg instelling die werkt met particuliere zzp-ers wilt mij niet betalen. ik heb op 19 april 1 dag gewerkt, 5 uurtjes. vanaf april wacht ik al op mijn geld. nu wilde ik vragen aan jullie. kan ik een factuur sturen na al een aanmaning te hebben verstuurd, met administratie kosten erbij en zo ja hoeveel? wat kan ik verder nog meer doen behalve aanmaningen? alvast heel erg bedankt. mvg |
Geplaatst: donderdag 27 Augustus 2015 13:41
Eerst in gebreke stellen en betaling binnen 14 dagen eisen en dat je nadien wettelijke rente en kosten in rekening brengt. Daarna verder via kantonrechter en/ of incassobureau. Het gaat om een relatief laag bedrag, dus je moet zelf afwegen of je daar veel tijd, moeite en geld in wilt steken. |
|
Nelleke |
Geplaatst: vrijdag 28 Augustus 2015 14:37
Voor 20 euro per jaar ben je lid van ZZP-Nederland, zij hebben een incassoservice voor leden. |
Ouarda |
Geplaatst: dinsdag 01 September 2015 18:07
Voor 20 euro per jaar ben je lid van ZZP-Nederland, zij hebben een incassoservice voor leden. Welke vereniging is diit? |
Nelleke |
Geplaatst: dinsdag 01 September 2015 18:20
Gewoon googelen toch? |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk