ZZP er met drie vragen
Auteur | Bericht |
---|---|
Lucas |
Geplaatst: maandag 07 December 2015 11:30
ik heb drie vragen, waar ik dringend antwoord op zoek. Alles als zzp er met pgb klant. 1. Een jaarverslag schrijven mag ik de uren tellen of een vast bedrag? 2. Mag ik naast mijn uurvergoeding ook reiskosten vragen van .30? 3. Mag ik elke maand voortgangsgesprekken met de ouders opvoeren? Ik zou erg geholpen zijn met uw antwoord, ik kan hier op het internet geen duidelijke antwoorden vinden. |
Angelique |
Geplaatst: maandag 07 December 2015 23:28
ik heb drie vragen, waar ik dringend antwoord op zoek. Alles in overleg met client. Als dit gaat over opvoeren van uren t.a.v. PGB-gelden moet alles zwart op wit staan. 1. Over het algemeen geldt er bij een kwartaalverslag, hiervoor staat meestal 1.5 uur. Uitzondering uitgezonderd. :) 2. Reiskosten worden in contract opgenomen, bij geen afspraak mag u 0.19 cent p/km aftrekken van belasting. 3. Opvoeren mag altijd, de vraag is of het geaccepteerd wordt. Dit moet ook overlegt en schriftelijk bevestigd zijn. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk