feestdagenuitkering
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: woensdag 16 December 2015 12:14
goedemorgen. ik heb een vraagje over de feestdagenuitkering vanuit een budget pgb dat nog tot 1 mei a.s. onder de overgangsregeling valt en dan naar de jeugdwet van de gemeente gaat en eentje die al sinds een aantal maanden onder de jeugdwet valt. indien er ruimte binnen de budgetten is mag je dan de feestdagenuitkering gewoon invullen en versturen naar de svb. of moet je daar goedkeuring voor vragen aan de gemeente. ik vind de info niet echt op internet. alvast bedankt. groetjes |
|
Nelleke |
Geplaatst: woensdag 16 December 2015 13:05
Moet te zien zijn in Mijn PGB. (daar staat eventueel ook het VBB) Zo niet, even bellen met de gemeente. |
Bianca |
Geplaatst: woensdag 16 December 2015 23:29
Dit gaat via de gemeente, oftewel de gemeente dient toestemming te geven hiervoor. Onze gemeente staat het niet toe, maar dat blijkt dus erg te verschillen per gemeente |
Suzanne |
Geplaatst: zaterdag 19 December 2015 22:31
Moet te zien zijn in Mijn PGB. (daar staat eventueel ook het VBB) Feestdagenuitkering wordt niet vermeld in Mijn PGB. Alleen het verantwoordingsvrije bedrag. |
Nationale Hulpgids team |
Geplaatst: woensdag 23 December 2015 17:06
Beste Cathy, Kijk ook eens naar het artikel op onze website: https://www.nationalehulpgids.nl/nieuws/alles-over-de-feestdagenuitkering/ Met vriendelijke groet, Colinda van der Zalm Het Nationale Hulpgids team |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk