Autisme
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: woensdag 27 April 2016 21:41
Beste Mensen, Ik volg een opleiding als opvoeder, ik werk nu recent in een voorziening voor mensen met autisme. Hebben jullie tips over hoe je best omgaat met jongeren met autisme? Met vriendelijke groeten Bedankt alvast |
|
Chantal |
Geplaatst: donderdag 28 April 2016 08:37
Ik zou uzelf lid maken van het blad nva. Daar staan vele tips en trics in..naasr cursusdagen. Belangrykste by kinderen met ass is het motto hanteren: duidelijkheid/voorspelbaarheid en doe wat je zegt,zeg wat je doet. Succes. Vr gr ass geschoolde moeder van 2 kinderen met ass en kinderverpleegkundige. |
Martina |
Geplaatst: maandag 02 Mei 2016 23:00
Beste Mensen, |
Zorgcamping en Logeerhuis de Vlieger |
Geplaatst: donderdag 05 Mei 2016 21:09
In ons logeerhuis werken we veel met autistische jongeren en gebruiken we o.a. de "geef me de vijf" methode van Colette de Bruin. Heel praktisch om mee te werken. Ze heeft inmiddels een aantal boeken geschreven over autisme en doet dit vanuit een praktisch oogpunt. Zeer leerzaam! Hartelijke groet en succes, Martin |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk