Administratieve lasten.
Auteur | Bericht |
---|---|
Tineke |
Geplaatst: zaterdag 14 April 2007 14:07
Beste collega`s Als zzp er moeten wij een administratie bijhouden,en aangifte inkomstenbelasting regelen. Vorig jaar was ik voor plm.2000 (door en via bemiddelingsbureaus )gedeclareerde uren bij een administratie-bureau ruim €1900.- kwijt voor het bijhouden van deze administratie,en het doen van aangifte. Is dit een reeel bedrag,en hoe,waar of bij wie regelen jullie deze zaken? Tineke. |
Nelleke |
Geplaatst: zaterdag 14 April 2007 16:34
Het is niet zo moeilijk om zelf een eenvoudige administratie bij te houden en aangifte te doen, zeker wanneer je enigzins met de computer overweg kunt. Je kunt zowel bij de Kamer van Koophandel als de Belastingdienst informatie krijgen over hoe zo'n administratie er uit zou moeten zien. Zie ook: http://www.belastingdienst.nl/zakelijk/ondernemen_administratie/ondernemen_administratie.html |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk