1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Administratieve lasten.

Auteur Bericht
Tineke Geplaatst: zaterdag 14 April 2007 14:07
Beste collega`s

Als zzp er moeten wij een administratie bijhouden,en aangifte inkomstenbelasting regelen.

Vorig jaar was ik voor plm.2000 (door en via bemiddelingsbureaus )gedeclareerde uren bij een administratie-bureau ruim €1900.- kwijt voor het bijhouden van deze administratie,en het doen van aangifte.
Is dit een reeel bedrag,en hoe,waar of bij wie regelen jullie deze zaken?

Tineke.
Nelleke Geplaatst: zaterdag 14 April 2007 16:34
Het is niet zo moeilijk om zelf een eenvoudige administratie bij te houden en aangifte te doen, zeker wanneer je enigzins met de computer overweg kunt.

Je kunt zowel bij de Kamer van Koophandel als de Belastingdienst informatie krijgen over hoe zo'n administratie er uit zou moeten zien.

Zie ook: http://www.belastingdienst.nl/zakelijk/ondernemen_administratie/ondernemen_administratie.html

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.