1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Nieuw op PZN net

Auteur Bericht
Geplaatst: woensdag 23 Mei 2007 21:30
Hoi Allemaal :lol: ,

Ik had een vraagje :? . Ik werk in een verpleeghuis, maar wil daarnaast zorg verlenen bij mensen thuis. Ik kan niet als freelancer werken, want ik kom niet aan de minimum gestelde uren per jaar. Ik wil gewoon voor max 12 uur in de week extra bijwerken buiten mijn andere werk om. Nu moet ik dus onder een PGB-bureau gaan werken. Als ik het goed begrijp... Waar vind ik deze?

Groetjes Sabine :oops:
Geplaatst: woensdag 23 Mei 2007 23:39
nee hoor! je bent net als elke andere baan, vrij om een baan er bij te nemen! freelancer is een vorm die belasting technisch als hoofd baan voordelen kan opleveren. maar je kan gewoon een contract met iemand afsluiten.
Geplaatst: donderdag 24 Mei 2007 10:55
Dus ik kan gewoon mijn zorg gaan bieden aan andere die mijn zorg willen ontvangen? Zonder dat ik in de problemen kom met de belasting dienst?
Er is namelijk wel iemand geinteresseerd in mijn diensten. Ik maak een afspraak en ga eventueel een contract aan. Hoe kom ik aan zo'n contract? Hebben de mensen die? En wat ga ik dan per uur of per geleverde dienst verdienen? En zo....
Lenie Geplaatst: donderdag 24 Mei 2007 13:07
Je kunt hier heel veel over lezen op PZN. Jouw vraag is nl. al ongeveer 10x eerder ook gesteld. Al lezend zul je zien dat je ook al naar allerlei interessante sites wordt verwezen.
N-joying Geplaatst: vrijdag 04 Juni 2010 13:00
waar woon je? op Google...

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.