reeel uurloon
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: vrijdag 20 Juli 2007 20:13
Beste mensen, Tot nu toe werk ik in loondienst in de zorg. Graag wil ik als zelfstandige gaan werken. Een VARverklaring heb ik al, nu nog een reeel uurtarief bepalen. Weet iemand hoe je een CAO-salaris om kan rekenen naar een reeel/marktconform uurtarief? Mijn bruto uursalaris in loondienst is momenteel 16,50 bruto. Ra, ra, hoe reken ik dat om??? Groet, Marjan |
|
Geplaatst: vrijdag 20 Juli 2007 20:51
minimaal 20 euro netto. en dan je jaarkosten verdelen over het aantal verwachte uren: auto, vezekering, kantoorbenodigheden, lid vakbladen, ziektekosten, pensioen, internet, telefoon, administratiekosten, boeken, inschrijven bij vakdagen, vakantiedagen, uren administratie, vakbladen, scholing, belastingadvies, materialen, kantoorruimte, internetsite, internetverbinding, werkkleding, kerstpakket voor collega,s, kerstkaarten, visitekaarten, logo, enz. genoeg om bij voorbaat rekening mee te houden1 het moet achteraf niet het gevoel geven na een jaar dat het meer een uit de hand gelopen hobby is ipv werk met perspectief! |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk