hoe begonnen?
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: woensdag 29 Augustus 2007 21:43
hoi allemaal ik ben verzorgende -ig en wil graag"voor mezelf" beginnen. ik ben benieuwd naar verhalen van vz-igers die dit ook gedaan hebben. Hoe ben je begonnen? waar liep je tegen aan, ben je gaan free lancen of de drie dagen regeling, hoe ben je aan clienten gekomen? heb je bv een advertentie geplaatst in een locale krant? heb je een kvk nummer genomen? hoeveel uur werk je, werk of werkte je ernaast nog bij een werkgever. etc etc. etc Er staan op dit forum wel veel vragen en antwoorden, maar ik ben meer benieuwd naar verhalen van starters. Eigenlijk zoek ik dus een soort "buddy"die me een beetje op sleeptouw kan nemen. ik ben erg benieuwd naar reacties. |
|
Logeren met je PGB |
Geplaatst: maandag 08 Oktober 2007 15:21
ik zie dat je nog niet veel berichten hebt gekregen en ik weet ook niet of je ondertussen al gestart bent. Ik ben nu bijna een jaar voor mezelf aan het werken als verpleegkundige en ik heb werk teveel. Als je mij jouw emailadres toestuurd naar [email protected] . Dan kan ik jou wat informatie toesturen. En je vragen zo ver als ik het weet beantwoorden groetjes sabine |
Geplaatst: vrijdag 11 Januari 2008 19:45
Hallo, Ik zit in het zelfde schuitje als jij destijds. Ben je inmiddels al gestart en wat ben je zoal tegen gekomen. graag reactie jeroen |
|
Annelies |
Geplaatst: zaterdag 12 Januari 2008 10:26
Hallo Jeroen, Mocht je wat informatie nodig hebben. Ik werk al geruime tijd als zelfstandig verpleegkundige. Tijdens het werken als zelfstandige heb ik hierover veel praktische informatie verzameld. Mocht je hier meer over willen weten, stuur me dan maar een email. m.v.g., Annelies Blekman, |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk