1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

accountant/boekhouder

Auteur Bericht
Marie Geplaatst: maandag 17 September 2007 11:23
Als zelfstandig dienstverlener doe ik mijn eigen boekhouding e.d. Het lijkt me wel handig om de jaarrekening en belastingformulieren door een accountant te laten doen. Weet iemand een accountant in de omgeving Nijmegen, die de boekhouding doet voor kleine zelfstandigen en die verstand heeft welke regels er behoren bij werken met PGB's.
Hebben anderen nog tips waar je op zou moeten letten bij het kiezen van een boekhouder? Alvast bedankt voor de reacties.
Annelies Geplaatst: dinsdag 18 September 2007 08:24
Beste Marieh,
Die gegevens, en veel andere informatie, heb ik verzameld, in een word-document wat ik heb geschreven voor freelance zorgverleners ( 126 blz. ) . Mocht je over dat document meer willen weten, dan stuur me maar een email. m.v.g., Annelies Blekman, zie www.thuisverpleegkundige.nl
P.S. Mocht je hiervoor belangstelling hebben. Dan kun je me ook vragen stellen tijdens mijn workshop " Starten als zelfstandig zorgverlener" , op de Nursing Event 2007 in de Jaarbeurs in Utrecht. Deze workshop vindt plaats op zaterdag 15 december om 16.00 uur

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.