opstarten dagvoorziening
Auteur | Bericht |
---|---|
Geplaatst: zaterdag 29 September 2007 16:59
Hallo allemaal, Ik had een idee om bijvoorbeeld op een boerderij een ruimte te huren, samen met een andere pgbster, en hier clienten te voorzien van dagbesteding. Kleinschalig beginnen uiteraard. Mijn vraag aan jullie, is dit onbegonnen werk? Ik heb veel ervaring met mensen begeleiden maar niets met ondernemen. Ik weet dus niet of wij dan een freelancers zijn of ondernemers, moet ik me ergens inschrijven, verzekeren etc. Ik weet ook niet zo goed waar ik advies moet halen, dacht dus begin hier en zien wel verder. Groetjes Angelique |
|
Geplaatst: zaterdag 29 September 2007 19:08
hallo Angelique, wij hebben een zorgboerderij (die ik ook huur) en hier hebben wij dagbesteding, logeren en woensdagmiddg opvang. je zou van mij zowel super enthousiaste verhalen kunnen verdelen dat je het zeker moet doen! maar ik kan je ook vertellen; waar begin je aan... en voordat je begint zou ik zeggen, durf je er voor 100% voor te gaan want er komt heel veel bij kijken! maar als je daar een uitdaging inziet, en woe niet waagt wie niet wint. het kan, maar je moet van heel veel dingen kennis opdoen: veiligheid, pgb, veranderingen in het pgb, vervoer, bedrijfsvorm, administratie, belasting, netwerken,enz. maar het is echt veel! maar ook genieten. je mag vragen mailen: [email protected] |
|
Lenie |
Geplaatst: zondag 30 September 2007 17:50