intervisie
Auteur | Bericht |
---|---|
Niesje |
Geplaatst: maandag 12 November 2007 19:07
Ik zou graag samen met een collega een intervisiegroep opstarten. Is er belangstelling? De bedoeling is om 1 x per 4-6 weken bij elkaar te komen met een groep van ongeveer 6-7 personen, met min of meer een 'opkomstplicht'. Dit is om een vertrouwensrelatie op te bouwen, zodat de intervisie kan groeien en optimaal benut kan worden. Mijn bedoeling is om met elkaar te werken aan grenzen, professionaliteit en verbeteren van de kwaliteit van de zorg die je biedt tijdens het werken vanuit pgb. Wat afstand betreft, denk ik aan de lijn Delfzijl - Groningen - Assen, en dan ten oosten daarvan. ik heb zelf een goede ruimte, hierin kan ook afgewisseld worden. graag reakties! |
Geplaatst: vrijdag 23 November 2007 12:37
Dag Sonnet, ik wil graag meedoen aan zo'n interivsiegroep. Eerst kijken of we wat betreft onze verwachingen op dezelfde lijn liggen en dan vind ik ook dat je een opkomstplicht hebt, tenzij je echt niet kunt. Ik woon in Delfzijl. |
|
Niesje |
Geplaatst: maandag 10 December 2007 17:00
Hallo Hanneke Sorry voor de late reaktie, ik heb net een computercrash overleeft. Nou, ik zou zeggen, neem contact met me op, via mijn site is prima, www.synformeandyou.nl, dan kunnen we praten. Ik hoor graag van je. |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk