1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Mijn opleiding en funties in het "Zorgprofiel" ver

Auteur Bericht
Geplaatst: dinsdag 27 November 2007 08:40
De Items "opleiding"en "functies" heb ik op de goeie volgorde aangegeven (van vroeger naar nu), maar wanneer ik het bekijk is de volgorde weer niet juist. Ik heb em al 2 keer aangepast, maar iedere keer verspringt deze weer. :roll: groet Ien.
Nelleke Geplaatst: dinsdag 27 November 2007 09:33
Ja, dat gebeurde ook met mijn werkervaringen. Uiteindelijk heb ik ze net zo lang willekeurig verschoven tot ze in het eindresultaat toch in de goede volgorde bleven staan... :roll:
Nationale Hulpgids team Geplaatst: dinsdag 27 November 2007 10:22
Beste Nelleke en Idelange,

Hartelijk dank voor de tip, we zullen dit zo snel mogelijk oplossen.

Het PZN Team
Anne Geplaatst: dinsdag 27 November 2007 13:57
Ik heb dit ook al tig keer opnieuw aangepast, maar iedere keer staat het weer door elkaar!
Net zoals het probleem dat ik elke keer als ik op het forum wil reageren, ik weer opnieuw moet inloggen. Dit heb ik hier ook al heel vaak gemeld, maar er is nog steeds niets aan veranderd. Dat is dan ook de reden voor mij om nauwelijks nog te reageren op het forum. Ik lees elke dag even, maar reageer alleen als ik de puf heb om me weer helemaal opnieuw in te loggen. (en ja, ik heb aangevinkt dat ik ingelogd wil blijven en op alle andere onderdelen van de site is dit ook het geval)...
Nelleke Geplaatst: dinsdag 27 November 2007 15:18
Hoi Zonne, dat heb ik ook nog steeds.

Voor deze ene regel moest ik dus ook weer inloggen, en dan het forum weer opzoeken. het zou al helpen wanneer ik na het opnieuw inloggen dan tenminste weer gelijk in het scherm 'plaats reactie' zou komen, en niet op de homepage! En ik blijf toch immer officieel ingelogd, want de site roept toch altijd maar 'Welkom Nelleke'... zodra ik de homepage openklik!

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.