1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

beginnend zorgaanbieder

Auteur Bericht
Geplaatst: woensdag 28 November 2007 13:42
Hallo,

Ik ga de opleiding SPW afronden in mei.
Ik wil dan graag werk doen als zorgaanbieder voor kinderen met pgb.
Mijn vraag is wat zijn de dingen waarop ik moet letten?
Ik krijg dan een contract als ik bij een gezin terecht kom, maar moet ik dan zelf verder ook nog iets doen?
Graag advies...

Groetjes mij
Geplaatst: woensdag 28 November 2007 13:51
In de eerste plaats nadenken over wat je wilt en kunt bieden.
Daarover met de ouders praten over wat zij wensen en daarna kom je tot een contract met een tarief.
De goede volgorde is het belangrijkste.
Annelies Geplaatst: zaterdag 08 December 2007 14:12
Beste gebruikers van het ZoekPgbZorg forum.

Het is niet de bedoeling om reclame te maken op het forum.
Dit kan in het profiel.
Sinds kort kan je op de naam klikken naast het bericht in het forum en dan kom je direct in het profiel van die persoon.
Daar mag verwezen worden naar websites, cursussen en dergelijke.
Om deze reden is het bericht wat hier stond verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Het ZoekPgbZorg team.
ZOMI Geplaatst: woensdag 05 Maart 2008 14:36
Hallo,

Als je voor jezelf gaat beginnen denk er goed aan een goede boekhouding te voeren, en volgens mij gaat er belasting technies ook het een en ander veranderen voor ZZP-ers. Denk er ook aan dat je goed verzekerd bent en ga eens praten bij bijv een bank. veel mensen staan er bv. niet bij stil als ze hun privé auto meer dan 50% zakelijk gebruiken dat je dan een bedrijfs auto verzekering nodig hebt. Dus wel verstandig dit goed in de gaten te houden, je zou maar in de auto zitten met een client en brokken maken en je verzekering keert niet uit probleem.... ik weet niet of dit ook voor zzp-ers geld? Dus wel het uitzoeken waard.
meld je ook aan voor de dagelijkse nieuwtjes op www.mkbnet.nl dan krijg je dagelijkes een mailtje met die nieuwste veranderingen en beslissingen van bv de overheid die betrekking hebben op bedrijven of zzp-ers

vriendelijke groet
Geplaatst: woensdag 05 Maart 2008 15:41
als je de opleiding spw gedan heb, heb je de basis in de theorie en in een stage geleerd, maar dat is iets heel anders dan als zelfstandige werken! je kan met je spw als kennis wel de markt van de zorg verkennen. maar waar je het meest mee aan de slag zal moeten is je kennis als ondernemer opkrikken! belastingen, verzekeringen, bedrijfsvorm, financiering enz. het kan wel maar met spw als zelfstandige aan de slag is de vakkkennis maar een klein deel van wat je moet weten.
Gast Geplaatst: zondag 20 April 2008 16:24
Hallo Gepke,

er komt enorm veel kijken bij zelfstandig ondernemerschap, maar dat is zeker geen reden om het niet te doen. Binnen mijn profiel kun je klikken op mijn site, zzp-erindezorg.nl

Ik geef daar kosteloos een totale uiteenzetting van wat er voor nodig is om zzp-er te worden. Voorzien van een stappenplan. Ik hoop dat je er wat aan zult hebben. En als je al inmiddels begonnen bent, succes!!

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.