1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

Tarieven diensten

Auteur Bericht
Geplaatst: dinsdag 11 December 2007 00:07
Hallo,

Na al heel wat speurwerk betreffende het opstarten van mijzelf als zorgaanbieder, rest mij nog de vraag wie mij kan helpen met de doorsnee tarieven voor bepaalde diensten.
Wat houdt je als verpleegkundige netto over per uur?
Denk b.v. aan wondverzorging of andere verpleegtechnische handelingen

Gr
Geplaatst: dinsdag 11 December 2007 11:50
je onkosten bedenken: welke onkosten heb jij als je het werk wil doen en dan moet je alles mee nemen! en dan wat je wil overhouden, je winst dus! en dan kom je ergens uit tussen de 10 en 40 euro denk ik....
Geplaatst: dinsdag 11 December 2007 14:06
"en dan kom je ergens uit tussen de 10 en 40 euro denk ik...."
Per uur hoort daar waarschijnlijk bij.
Je tarief is mede afhankelijk van de tijd per oproep, het aantal oproepen per week, dag-avond-nacht-weekend, reistijd, oproep of vast contract. Wordt er betaald als de client afbelt?

Het is dus een kwestie van puzzelen en onderhandelen!
Geplaatst: dinsdag 11 December 2007 16:34
inderdaad per uur! maar binnen het pgb is zoveel keus. je mag of moet niet vergelijken, denk ik! gewetensvol eerlijk werken en realistisch kijken naar je onkosten. de auto kosten is ook meer dan alleen benzine. deskundigheid kost kennis vergaren, dus geld. adminstratie doen, belasting etc. en dan moet je geld verdienen, anders werk je niet. geld om te eten, eten te kopen,op vakantie te kunnen en je vrienden te bezoeken en een mobiel en internet hebben. niet om geld over de rug van mensen te verdienen maar met kwaliteit en betrokken werken zelf ook positief kunnen leven. ..
Geplaatst: dinsdag 15 Januari 2008 11:10
Hallo allemaal,

even een vraagje, (misschien zit ik perongeluk op de verkeerde site maar ik weet neit waar ik het moet neer zetten, sorry!), maar ik heb een vrouwtje die mij helpt en die had als vraagje, ze werkt bij mij voor 12 uur in de week o basis van PV, als ze bij d belasting moet gaan opgeven, moet ze het dan opgeven alszijnde :"zorgverleenster aan huis"?, of hoe doen jullie dat?

hoop snel even oets van iemand te horen, en alvast bedankt voor jullie moeite.

Groetjes Elma
Carolien Geplaatst: zaterdag 19 Januari 2008 21:23
Hallo Elma,

je vraag over de belastingdienst kan ik voor je beantwoorden. Via je jaarlijkse T-biljet die je van de belastingdienst krijgt toegestuurd, vul je je werkzaamheden onder het kopje: (ROW) Rest Overige Werkzaamheden. Hier vul je je omzet in (wat je in totaal aan geld heb omgezet), daaronder vul je de kosten in. Denk bij kosten aan kilometers (x 0,19 cent), voeding, drinken, uitjes, en materialen die je bijvoorbeeld aanschaft. Via de site van de belastingdienst kun je een VAR verklaring aanvragen, deze verschaft duidelijkheid over wie er verantwoordelijk is voor het betalen van de loonbelasting + volksverzekeringpremies. Je moet rekening houden met minstens 38% in totaal wat je gemiddeld moet betalen. Heel veel succes, en ik hoop dat ik wat duidelijkheid heb gegeven over je vraag. Groeten van Carolien Middel

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.