vakantie met pgb
Auteur | Bericht |
---|---|
Klik-ing |
Geplaatst: donderdag 13 December 2007 13:45
Ik heb in de krokusvakantie een wintersportvakantie georganiseerd voor jongeren met een PGBbudget met 1 op 2 begeleiding. I.v.m de kostendekking kan deze reis alleen door gaan bij voldoende opgave. Heeft iemand tips hoe ik een zo breed mogelijk PGB publiek kan bereiken? Het zou zonde zijn voor de reeds opgegeven jongeren als het geannuleerd moet worden. Ik hoop dat jullie het een mooi initiatief vinden en eventueel jullie clienten in willen lichten en/of nog tips voor mij hebben!! Groet, Inge |
Geplaatst: donderdag 13 December 2007 20:48
bij de MEE doorgeven en wekelijks hun mail sturen, dan sta je daar vers in belangstelling. de patienten vereningen van de klanten die mogelijk mee kunnen. (balans of zo) en de mensen die mee gaan, vragen of ze ook mensen weten die ook interesse hebben. ziekenhuizen, dorpskrantjes, internetsite . |
|
Logeren met je PGB |
Geplaatst: donderdag 13 December 2007 22:20
Hoi Inge, Graag zou ik van jou willen weten hoe je deze vakantie gaat verzekeren. Ik organiseer nl ook logeerweekenden en weken en het is voor mij niet mogelijk om de grens over te gaan ik heb geen verzekering gevonden die dit risico dekt. Het is misschien geen antwoord op de vraag die je gesteld hebt maar ben heel erg benieuwd. groetjes sabine |
Logeren met je PGB |
Geplaatst: donderdag 13 December 2007 22:21
Hoi Inge, Graag zou ik van jou willen weten hoe je deze vakantie gaat verzekeren. Ik organiseer nl ook logeerweekenden en weken en het is voor mij niet mogelijk om de grens over te gaan ik heb geen verzekering gevonden die dit risico dekt. Het is misschien geen antwoord op de vraag die je gesteld hebt maar ben heel erg benieuwd. groetjes sabine |
Geplaatst: donderdag 03 April 2008 19:53
Hallo, Mogelijk weet ik mischien via werk dat er evt belangstelling kan zijn,om welke leeftijd gaat dit en welk nivo,aantal dagen en zijn de kinderen verzekerd of hoe gaat dit ? Gr E Prins |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk