creatieve middag
Auteur | Bericht |
---|---|
Niesje |
Geplaatst: vrijdag 18 Januari 2008 11:00
Ik ga creatieve middagen organiseren bij mij thuis, voor hoogsensitieve kinderen en kinderen met een stoornis in het autistisch spectrum. Momenteel ben ik de vraag aan het peilen. Ook ben ik benieuwd naar ervaring van anderen, en dan met name de zakelijke aanpak: wie betaalt je materialen bijvoorbeeld, of: Hoe krijg ik mijn materialen vergoed als ik creatieve dingen doe met een client via een zorgburo, wie betaald de rekening? Kun je dan een client zelf aanspreken, of het zorgburo? Hoeveel ruimte zit er eigenlijk in het pgb wat ouders voor hun kind krijgen? Reakties: graag! |
Geplaatst: vrijdag 18 Januari 2008 11:18
als je een dienst aanbied moet je allereerst alle kosten die maakt vergoedt krijgen door je inkomsten! (bijvoorbeeld een rij-instructeur zorgt er ook voor dat hij de nodige kennis bij houd, de auto onderhoud en benzine betaalt) als je weet inclusief gas water en electra wat een middagje kost moet je een normaal salaris verdienen en (cao) en je moet een spaarpotje voor je eigen en voor onverwachte onkosten in de toekomst! als je dat doet kom je op een bedrag per uur tussen de 15 en 40 euro denk ik! maar let wel op je mag niet zomaar 4 kinderen bij je thuis ontvangen, dan moet je een werkvergunning op je huis hebben. heb je dat niet, dan kun je dat ook niet zomaar krijgen.. denk om de regels betreft werk en brandveiligheid. |
|
Anna |
Geplaatst: dinsdag 29 Januari 2008 14:50
Nu ben ik ook al begonnen met het opzetten van een klein groepje kinderen met ASS in mijn beeldhouwwerkplaats. Ik wil maximaal 4 kinderen begeleiden. Eén jongetje is al begonnen. Welke regels (qua verzekering en huisvesting) zijn hier precies voor en tot wie moet ik me hiertoe wenden? |
Hulpen in jouw buurt
Kortingen
PGB veel gedoe? Snel, makkelijk en veilig online uw Pgb-administratie doen!
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk
Probeer nu gratis ePGB
Professionele facturen maken? Werk sneller en word professioneel met Factuurdesk!
Probeer 30 dagen gratis Factuurdesk